Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hvordan vet ei jente om hu er "trang" eller "vid"? Har kun hatt små peniser inni meg, men i helgen hadde jeg sex med en som hadde over 20 cm (ja jeg spurte,hehe) Den var veldig kjukk! Aner ikke hvor kjukk, men jeg gapte høyt da jeg skulle suge han. Jeg var kliss blaut og fikk den inn. Fikk den ikke helt inn, men nesten. Han sa 'jeg trodde ærlig ikke at du var så god å ha sex med!' Jeg lurer litt på om det var noe han sa eller om jeg er trang,vanlig eller vid. Hvordan vet man dette? Føler meg vid ettersom jeg fikk den inn! Hadde jeg vært trang hadde han vel nesten ikke fått den inn? Men når jenta blir våt blir hun jo mye mer utvidet.. er det bedre med ei videre og våt fitte eller trang og "tørr" en? hehehe, det hørtes jo bra ut,
Gjest Bond Skrevet 4. september 2008 #2 Skrevet 4. september 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Gjest aaa Skrevet 4. september 2008 #3 Skrevet 4. september 2008 Øy! Hvorfor sensurerte du posten min? Hvis dama lett tar en 20 cm pluss, så er hun vitterlig extra extra large.
Gjest stor Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Øy! Hvorfor sensurerte du posten min? Hvis dama lett tar en 20 cm pluss, så er hun vitterlig extra extra large. pfft! tull! det er jo meningen at det skal komme en unge ut derfra jo.. det var ikke snakk om at hun tok det lett heller. hullet kan utvides, vet du.. tror du er litt usikker på din egen størrelse jeg..
A.P.Katt Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 (endret) Hvordan vet ei jente om hu er "trang" eller "vid"? Har kun hatt små peniser inni meg, men i helgen hadde jeg sex med en som hadde over 20 cm (ja jeg spurte,hehe) Den var veldig kjukk! Aner ikke hvor kjukk, men jeg gapte høyt da jeg skulle suge han. Jeg var kliss blaut og fikk den inn. Fikk den ikke helt inn, men nesten. Han sa 'jeg trodde ærlig ikke at du var så god å ha sex med!' Jeg lurer litt på om det var noe han sa eller om jeg er trang,vanlig eller vid. Hvordan vet man dette? Føler meg vid ettersom jeg fikk den inn! Hadde jeg vært trang hadde han vel nesten ikke fått den inn? Men når jenta blir våt blir hun jo mye mer utvidet.. er det bedre med ei videre og våt fitte eller trang og "tørr" en? hehehe, det hørtes jo bra ut, Jenta blir videre når de blir våte! Det er noe jeg må HVISKE DEG I ØRET: Det er ikke noe spesielt å skryte av å være vid...hold det for deg selv du! Ikke noe galt i det heller, men ikke noe man liksom SKRIIIIKER HØØØØYT UT OM HELLER!!! Skjønner du? Det er IKKE om å gjøre å være vid;) Tvert i mot :gjeiper: Endret 16. september 2008 av A.P.Katt
Gjest Kaya83 Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jenta blir videre når de blir våte! Det er noe jeg må HVISKE DEG I ØRET: Det er ikke noe spesielt å skryte av å være vid...hold det for deg selv du! Ikke noe galt i det heller, men ikke noe man liksom SKRIIIIKER HØØØØYT UT OM HELLER!!! Skjønner du? Det er IKKE om å gjøre å være vid;) Tvert i mot :gjeiper: Jeg vet ikke om du er retard eller 14 år, men noe må det være! Med litt jobbing kan de fleste få inn en halvlitersflaske med cola om de prøver.. Om man er "trang" eller ikke kommer an på hvor trente muskler man har nedentil.. Hvis man ikke gjør knipeøvelser, ikke har sex relativt ofte hvor man bruker musklene og ikke gjør andre ting som kan trene musklene der nede, så kan du anta at du er slapp..
Einar Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Øy! Hvorfor sensurerte du posten min? Hvis dama lett tar en 20 cm pluss, så er hun vitterlig extra extra large. Tull! Da er hun ikke XXXL. Jeg har aldri hatt problemer med noen damer. Hilsen 20cm
Gjest Gjest_annette_* Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Tull! Da er hun ikke XXXL. Jeg har aldri hatt problemer med noen damer. Hilsen 20cm Utrolig mye mas om lengde. Men hallo, hva med tykkelse? For meg er tykkelsen mye viktigere enn lengden. Heller en tykk på 15 cm enn en tynn på 20. Tynne peniser er turnoff uansett lengde.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Utrolig mye mas om lengde. Men hallo, hva med tykkelse? For meg er tykkelsen mye viktigere enn lengden. Heller en tykk på 15 cm enn en tynn på 20. Tynne peniser er turnoff uansett lengde. Hva er omkretsen på tykke og tynne da?
Gjest Gjest_annette_* Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Hva er omkretsen på tykke og tynne da? Leste et sted at gjennomsnittet er ca 12-13 cm. Det under er tynt og det over tykt. Uten å ha målt tipper jeg fra 15 og opp er bra for meg.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Leste et sted at gjennomsnittet er ca 12-13 cm. Det under er tynt og det over tykt. Uten å ha målt tipper jeg fra 15 og opp er bra for meg. Du trenger en skikkelig kjukkas altså....
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Takler de fleste jenter omkrets på 15 eller kan det bli for stort?
aline Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Dere er klar over at en kvinnes vagina er skapt såpass fleksibel at selv den trangeste kan presse ett barn ut der? Med god oppvarming og godt med smøring, kan nok mange klare å få inn en stor penis. Riktignok er det forskjeller på vagina også, og muskler kan helt klart gjøre det vanskeligere å ta imot en stor, da man er avhengig av å slappe mye mer av i underlivet en om man ikke har godt trente muskler der. og hvorfor trenger du å vite om andre ser på deg som vid eller trang? Dersom du føler at du ikke kjenner en partner godt nok, tren opp musklene dine, så vil både du og han føle mer. Hvordan din vagina er i forhold til alle andre størrelser er vel egentlig revnende likegyldig? (burde være det ihvertfall.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå