Einar Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 For å ta vibrator / plastikkf***e -diksusjonen litt videre: En venninne fikk en gang en dukke i full størrelse med fullt "utstyr" av noen venner. Hun ble nok "litt" flau over denne gaven, men tok den smilende og litt rødmende i mot. Jeg pirket litt i hennes forhold til denne elskeren hennes og hun "måtte" innrømme (etter noen glass vin) at hun jo hadde brukt den en del. Spørsmålet er jo hvor vanlig det er med slike venner rundt omkring i hjemmene? Noen som har slike "venner" her? Eller...?
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Nei. Men kan ikke si at jeg fårdømmer det eller tanken. Finnes ting som er verre... Hadde jeg eller omvendt hatt lyst på trekant, ville jeg heller hatt en juksepikk enn en virkelig ekstra pikk i henne:p Men det er vel forskjellig syn på det og... alt i alt er det jo ikke å unngå at det er litt kykkeliky uansett!
Ethereal Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Syns ikke dette var så veldig ekkelt eller galt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå