Gå til innhold

Sex & Singelliv filmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke sett denne på kino og gleder meg så til å se den på DVD. Er det noen som vet når den kommer? Da skal jeg løpe og leie den...

Dere som har sett den, var den bra?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrissy82
Skrevet

Det ser ut som at den kommer ut i oktober..

Skrevet (endret)

Er det ikke lettere å gå på platekompaniet.no å sjekke, istedet for å lage en tråd om det? :sjenert: Men ja, 22. Oktober kommer den på kjøpefilm, så da kommer den sikkert litt før på leie.

Og den var ikke spesielt bra. Det hele ble litt overdramatisk. Serien er mye bedre, men for all del, helt grei underholdning.

Endret av Bloodless
Skrevet
Er det ikke lettere å gå på platekompaniet.no å sjekke, istedet for å lage en tråd om det? :sjenert: Men ja, 22. Oktober kommer den på kjøpefilm, så da kommer den sikkert litt før på leie.

Og den var ikke spesielt bra. Det hele ble litt overdramatisk. Serien er mye bedre, men for all del, helt grei underholdning.

Hvorfor i all verden er det alltid noen som skal "ta" folk for at de stiller et spørsmål her inne? Alle er vel ikke så bevandret i internett verden og de må få lov til å stille spørsmål uten å bli angrepet for det!!!

Gjest AnneShirley
Skrevet
Alle er vel ikke så bevandret i internett verden og de må få lov til å stille spørsmål uten å bli angrepet for det!!!

Hvem har angrepet hvem?

Greit å få tips om hvor man kan finne slik informasjon, er det ikke? Til en annen gang f.eks :)

Skrevet

Gleder meg masse til filmer kommer på DVD. Hørte den var ganske lang, og da orket jeg ikke se den på kino :)

Er vel enig i at vi kan stille spm her uten at andre behøver å fortelle oss at det er unødvendig... Det er vel derfor vi har et forum, ingen spm er for dumme :snurt:

Gjest AnneShirley
Skrevet
Det er vel derfor vi har et forum, ingen spm er for dumme :snurt:

I et forum får man de svarene folk har lyst til å gi. Man kan ikke diktere svarene man får. Og tips om hvor informasjonen finnes er et godt svar, for da finner man informasjonen enkelt selv "neste gang" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...