Adina Skrevet 3. september 2008 #1 Del Skrevet 3. september 2008 "Giorgio Armani-Emporio Armani SHE" har ikke brukt denne på evigheter, da jeg var skikkelig lei....men fant den frem, igjen nå.... og etter 48 andre parfyme faller jeg liksom tilbake på denne!?! kunne bare tenkt meg noe nytt! Er det noen parymer som er skremmende lik SHE til armani? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #2 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg kunne også tenke meg noe som ligner på denne. Så dytter tråden opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 4. september 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 4. september 2008 Er det ikke noen parfymedamer her inne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 4. september 2008 #4 Del Skrevet 4. september 2008 Hm .. Har du prøvd Guerlain Samsara? Eller Hugo Boss Intense? Er litt tom i hue akkurat nå - Skal se om jeg kommer på mer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #5 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg elsker SHE så jeg ville holdt meg til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. september 2008 #6 Del Skrevet 4. september 2008 Men hva skal du egentlig med en parfyme som er skremmende lik? :klø: Da kan du likså greit bruk SHE Men kansje du skulle prøvd Hugo Boss - Deep Red? Jeg kommer ikke på noen flere for øyeblikket... Men jeg bruker også SHE og pleier å veksle litt med Hugo'en, Jean Paul'en som er formet som kvinnekroppen, Britney Spears - Midnight Fantasy og CK - One.. Men alle de er litt mer fruktige/søtere duft på... Forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #7 Del Skrevet 4. september 2008 Synes den ligner litt på Hypnose fra Lancome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå