Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

Ja, nå har jeg latt buskaset gro siden forige mandag, grusomt men stripene må jo ha noe å ta tak i. Men en ting irriterer meg, jeg kjøpte varmvoks fra veet, men det var ikke så masse stripegreier der, men allikevel er bare 1/4 voks brukt. Spurte på vita om de solgte striper separat så vi kan bruke opp hele boksen, men oppstoppernesedama rynket på oppstopperen og ble fornærmet og sa jeg måtte kjøpe ny :-?

Er ikke dette ganske idiotisk gjort da, å ha en såppass full boks og så få striper? Det står jo at man skal smøre minst mulig voks for best rivning også.. Noe annet jeg kan bruke som stripe? JEG KLØR!!! Vanlig papir?? :hoho:

Endret: Æsj jeg glemte noe... den reklamen for "er ikke voks noe for deg dubidu" går de an å bruke på underlivet? Bedre å kjøpe de da, enn ny svær varmvoksboks hver gang man skal ha litt orden på sakene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har prøvd de kaldvoksstripsene fra weet (de ferdige stripsene), de er elendige! Fikk ikke med alle hårene, kanskje maks 50%.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Fysj! Jeg skulle nesten tatt hos sånn hudpleiedame men jeg vil ikke ligge og blottlegge "venusberget" haha iallfall ikke i slik en hårete tilstand :sjokk:

Jaja får vel bare kjøpe ny varmvoks, så kan jeg kanskje bruke resten til å tjære piratskipet

Ogaboga har spilt for mye monkey island

Skrevet

Stripsene vasker du etter bruk og henger de opp til tørk.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Dette hørtes rart ut, hilsen ogaboga kanskje lettlurt og går og vasker stripene nå

Skrevet

Jeg lurer da ingen :wink:

Les bruksanvisningen - står der klart og tydelig. Tror ikke de er ute etter å lure folk ang stripsene :ler:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Ja du hadde rett gitt :D

Hehe da blir det voksedag i DAG da! Huhu! Sistgang gikk det ikke så bra, reiv med ettelleranna som forårsaket blod, men jeg har da blitt bedre nå håper jeg

Endlig slutt på kløe, men nå blir jeg heller en nyvokset rosa gummijulegris, ser det ut som og kjennes! :ler:

Gjest Fuglehue
Skrevet

Se så ja, halvveis uten å ha hylt en gang, det kaller jeg framskritt! Du får vel mindre vondt for hver gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...