Brukernavn Skrevet 3. september 2008 #1 Del Skrevet 3. september 2008 Hva ville dere hatt på dere med denne kleskoden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 3. september 2008 Og hva med dinner/party? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 3. september 2008 #3 Del Skrevet 3. september 2008 Spørs jo fullstendig på hva det gjelder da. Er det en fest, en bursdag, et bryllup, et cruise, jobbsammenheng eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 3. september 2008 Begge deler er jobbsammenheng, men jeg trodde en kleskode var en kleskode uansett...!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 3. september 2008 #5 Del Skrevet 3. september 2008 'casual' som beskrivelse av jobbantrekk eller festantrekk blir ikke helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 3. september 2008 Det er i jobbsammenheng, men det er jo til middag...på kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. september 2008 #7 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg ville kledd meg avdempet pent. Dvs. draktbukse eller skjørt med en pen topp, pene sko en enkel veske (f.eks. clutch). "Casual" er nettopp det det betyr, nemlig hverdagsantrekk. Men det er et utenlandsk begrep brukt mest i kretser hvor det ikke er vanlig med jeans, sneakers og fleece-jakke på jobb. Ellers er jeg ikke veldig kjent med utenlandske dresskoder, men fant dette i Wikipedia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg ville kledd meg avdempet pent. Dvs. draktbukse eller skjørt med en pen topp, pene sko en enkel veske (f.eks. clutch). "Casual" er nettopp det det betyr, nemlig hverdagsantrekk. Men det er et utenlandsk begrep brukt mest i kretser hvor det ikke er vanlig med jeans, sneakers og fleece-jakke på jobb. Ellers er jeg ikke veldig kjent med utenlandske dresskoder, men fant dette i Wikipedia. Takk snille Wadjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. september 2008 #9 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tenker også som Wadjet. Avslappet pent, men likevel representativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå