Livets datter Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Kan vi prøve å unngå å bruke ordet "spekulasjoner" her inne på en stund? Ordet har forlengst utspilt sin rolle...
Linemor Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 jada det er greit det. tror ikke jeg bruker det ordet så mye så det skal jeg nok klare. gidder ikke gå rundt og s så mye jeg,har da ikke tid til sånt
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Et flott forslag, Livets datter! Og jeg vil tilføye enda et ord som er utbrukt her og som jeg håper jeg aldri får se igjen - og det er HETS! Fysj og pføy!
tuji Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Vi kan også legge til MUNNHUGGERI som er et hyppig brukt ord av moderatorene...
Malou Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Side bør man nok også være litt forsiktig med... Jennifer
Milo Minderbinder Skrevet 5. juni 2003 #8 Skrevet 5. juni 2003 og hvis noen bruker ordene "kult" (om film, bøker og musikk), eller "rusbrus" en gang til.......da skriker jeg! Milo
OppNed Skrevet 5. juni 2003 #9 Skrevet 5. juni 2003 NOK er vel også et farlig og betent ord, tror jeg Nå er det NOK *skjelve* Maiken
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #10 Skrevet 6. juni 2003 Jeg var rent bekymra for at det var Ordet, det siste du var lei av jeg...
Milly:) Skrevet 6. juni 2003 #11 Skrevet 6. juni 2003 "Jeg" er kanskje et ganske oppbrukt ord nå... Ikke for å drive med noen spekulasjoner altså Vil ikke ha noe hets tilbake, slik at det blir munnhuggeri og forfølgelse, for ikke å snakke om personangrep!
Ruby Skrevet 6. juni 2003 #12 Skrevet 6. juni 2003 "Jeg" er ganske et ganske oppbrukt ord nå... Ikke for å drive med noen spekulasjoner altså Vil ikke ha noe hets tilbake' date=' slik at det blir munnhuggeri og forfølgelse, for ikke å snakke om personangrep![/quote']
*Lavendel* Skrevet 6. juni 2003 #13 Skrevet 6. juni 2003 Må vel bare hive meg på og si meg enig.... med alle.....
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2003 #16 Skrevet 6. juni 2003 SPIST! :D Det er Bertha sitt ord det Kira!!! Forøvrig et meget forslitt uttrykk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå