Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt
Skrevet (endret)

.

Endret av TittTitt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg. Først slår han opp, så holder han det gående med deg i tre måneder samtidig som det er "no string attach" også skal du sitte og vente mens han "bestemmer seg" for om han vil fortsette å leie/kose/elske uten å være bundet eller om han skal binde seg.

Hvorfor ble det slutt da? La meg gjette: Fordi han vil ha mulighet til å teste ut andre?

Jeg syns du skal snu situasjonen, bestem deg for om du vil være dørmatta hans eller om du vil ha innflytelse og medbestemmelse i forholdet deres.

Skrevet

Ikke tenk negativt før det har begynt.

Tenk positivt. Du dør ikke hvis ikke han velger deg heller (unnskyld kynismen).

Gjest Gjest_Dame-80_*
Skrevet
Tittelen sier vel sitt.

Jeg og X'en min, slo opp for 3 mnd siden.. Vi var sammen i 1 år og 7 mnd. De siste 2 mnd, så har vi på en måte funnet tilbake til hverandre. Vi har vært med hverandre nesten hver dag, og når vi ikke er med hverandre, snakker vi i tlf. Vi har oppført oss som kjærester. Vi leier når vi er ute, sier vi elsker hverandre og koser.

Han sier han elsker meg masse, og at jeg er godjenten, og at jeg bare er verdens peneste!

Han ser at dette tar på meg. Det er veldig tungt for meg og holde på slik, for jeg vil ha han tilbake. Er han som trenger tid. Så det er han som sitter på svaret. Og no skal vel det svaret komme snart da.

Og jeg har DEN sterke følelsen av at det kommer til å bli nei. Det er helt jævlig :( Vil bare gråte hele tiden, og kjenner tårene presser på no.

Jeg er så nervøs. Så redd.

Faen, jeg elsker jo han så forbanna mye! Han er bare såå god på alle områder. Ja, jeg virkelig elsker han :hjerter_rundt:

Ufff jeg føler så med deg. Jeg er i en sånn lignende situasjon ,han visste ikke hva han ville lengre og vet ikke hva han følte.Han ville ha pause men jeg sa nei.Vi har ikke hatt noe særlig kontakt bortsett fra messenger og noen meldinger .Har ikke snakket om oss bare overfladiske ting.Men igår så chattet han med en vennine av meg hun spurte hvordan single livet var om han koste seg , hans svarte med at det var vanskelig han var alene.Men at han gjorde dette her pga. av ??? Hvordan skal man tolke det ??? Vi hadde det bra på alle måter var sammen i 1 år .er kjempe gode venner hadde det forsovet helt greit imine øyner.Men så sa det bare pang og det var slutt. Har tenkt å ta en kaffe med han for å lufte noen tanker og få det ut av verden ,hva syns dere ????

Gjest TittTitt
Skrevet
Ufff jeg føler så med deg. Jeg er i en sånn lignende situasjon ,han visste ikke hva han ville lengre og vet ikke hva han følte.Han ville ha pause men jeg sa nei.Vi har ikke hatt noe særlig kontakt bortsett fra messenger og noen meldinger .Har ikke snakket om oss bare overfladiske ting.Men igår så chattet han med en vennine av meg hun spurte hvordan single livet var om han koste seg , hans svarte med at det var vanskelig han var alene.Men at han gjorde dette her pga. av ??? Hvordan skal man tolke det ??? Vi hadde det bra på alle måter var sammen i 1 år .er kjempe gode venner hadde det forsovet helt greit imine øyner.Men så sa det bare pang og det var slutt. Har tenkt å ta en kaffe med han for å lufte noen tanker og få det ut av verden ,hva syns dere ????

Ja, du bør absolutt ta en kaffe med han! Kansje han også skrev det til venninnen din,fordi han viste hun kom til å si det til deg..? Gutter har ofte vansker med å fortelle det de føler, til den de har følelser for. Må holde oss oppdatert da, om hvordan det gikk..

Hvorfor det ble slutt med meg og han? Vel..Det var mye krangling, og sjalusi. Jeg var veldig, veldig sjalu. Men no vet jeg at jeg kan stole på han, og at det er meg han elsker. I det ene øyeblikket føler jeg vi blir sammen igjen, også i det andre,så i det andre er jeg BOMBE SIKKER vi ikke kommer til å bli sammen igjen.. Sukk! Jeg stoler på han, men han har veldig vansker med å tro på det. Og det skjønner jo jeg..

Skrevet

Har vært i noe lignende. Jeg undrer meg på hvorfor jeg blir behandlet som dritt og hva jeg har gjort som får en slik behandling..?? Han oppfører seg som om jeg har vært både utro og gjort noe helt utilgivelig. Det har jeg ikke. Tror jeg har fått nok.

Skrevet
hans svarte med at det var vanskelig han var alene.Men at han gjorde dette her pga. av ???

Bare jeg som ikke skjønte bæret av denne setningen?

Uansett så ville jeg ikke latt han få "være sammen" med meg når vi ikke var bundet i et forhold. Hvis han må holde hendene av fatet, så oppdager han kanskje fortere hva han savner (deg, selvsagt!). Hvis han sier at han elsker deg, så skulle det ikke være noe å lure på!?

Lykke til!

Gjest Gjest_dame-80_*
Skrevet
Ja, du bør absolutt ta en kaffe med han! Kansje han også skrev det til venninnen din,fordi han viste hun kom til å si det til deg..? Gutter har ofte vansker med å fortelle det de føler, til den de har følelser for. Må holde oss oppdatert da, om hvordan det gikk..

Hvorfor det ble slutt med meg og han? Vel..Det var mye krangling, og sjalusi. Jeg var veldig, veldig sjalu. Men no vet jeg at jeg kan stole på han, og at det er meg han elsker. I det ene øyeblikket føler jeg vi blir sammen igjen, også i det andre,så i det andre er jeg BOMBE SIKKER vi ikke kommer til å bli sammen igjen.. Sukk! Jeg stoler på han, men han har veldig vansker med å tro på det. Og det skjønner jo jeg..

Hei hvordan går det nå da har dere funnet ut av det ??? Jeg syns du må slutte å være sååå sjalu som du sier det hjelper dere ingen vei bare forverrer situasjonen.Når han vet at han kan få deg når som helst så utnytter han situasjonen roter litt her og der får til syvende og sist unnskylder du han. Jeg og min ex. hadde ikke noe særlige krangler engang selvom jeg holdt på å eksplodere noen ganger men jeg tenkte la være å diskutere om alt mulig filleting.Vi gikk godt overens hadde felles intresser å fant på mye moro sammen.Skjønner ikke hav som skjedde plutselig ,hva som foregår i hans hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...