Gå til innhold

Hvor mye får dere i sponsing?

Skorpion72

Anbefalte innlegg

Mine foreldre betaler lokalet, middagen og klær/pynt til meg.

Svigers betaler drikken og kakene.

Selv betaler vi fotografene (En vi går til og en som er med oss i kirken/på festen), blomstene, pynten og serviettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi fortalte våre foreldre at vi skulle gifte oss, og at vi ville planlegge etter vår egen økonomi og ønsker. Sa de at de selvfølgelig skulle bidra, så vi har fått 60,000 av mine foreldre. Men sviger mor har ikke snakket mere om og bidra, og hun vet ikke hva vi har av penger selv eller hvor mye vi har fått. Og det iriterer meg for hun var den første til og snakke om penger, og hun kritiserer altfrustrert.gif "huff så DYRT" sier hun til det meste. Og nå er det fire uker igjen så hun kunne da godt ha spurt hvordan vi lå ann økonomisk, eller sagt hva hun vil bidra med. sinna.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene våre deler likt på utgiftene til selve bryllupsfesten. Selv betaler vi antrekk, blomster, fotograf, bryllupsreise og diverse andre utgifter. Vi er veldig fornøyd med det siden vi gifter oss etter å ha bodd sammen i 6 år og har 2 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge fast jobb og tjener mer enn foreldrene våre så jeg regner med at vi ikke får sponset noe som helst og det er greit det icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Mamma og pappa betaler lokale, middag, drikke til middagen og brudepynting til meg. Dessuten får mamma utleggene til bryllupskakene, for hun baker dem. (hun er KJEMPE FLINK til å bake!!) Vi forventet ikke noe, men pappa sa med en gang at han ville bidra, for de hadde bedre råd en oss, og dessuten var det vel bare èn gang i livet jeg skulle gifte meg. Svigerfar med samboer har kjøpt noe drikkevarer til festen (cognac og litt vin) Mens svigermor støttet mye under barnedåpen.

Resten betaler vi med ferie/skattepenger. Har ikke oversikt over hvor mye sluttsummen blir, men betale det skal vi nok klare. Når det gjelder å spørre hvor mye, så gjorde vel egentlig jeg det....fordi jeg trengte å vite det, og da når pappa hadde sagt det spurte han om jeg syntes det var lite, men jeg svarte som sant var at jeg er overveldet, og synes det er MASSE!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...