Frk Johansen Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 La oss si at ditt barn er invitert i bursdag til en i klassen/annen lekekamerat. Dere har kjøpt gave men så blir barnet ditt sykt på selve dagen for feiringen. Gir dere gaven likevel til bursdagsbarnet, bytter du den, eller lar du barnet ditt selv beholde gaven?
Polly Ester Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Såsant det ikke er en bestevenn/inne og dette er en gave barnet mitt kunne bruke selv, så ville jeg latt barnet mitt ha gaven, jeg.
Kaffekoppen Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Det kommer litt an på gaven, men så lenge det er en gave som kunne ha passet til flere, ville jeg ha lagt den i skuffen til en annen gang.
Gjest Elastica Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg tror jeg ville spart den til neste anledning. Jeg har følelsen av at det er bursdager hver uke, og kjøper gjerne flere i slengen.
Brukernavn Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Jeg tror jeg ville spart den til neste anledning. Jeg har følelsen av at det er bursdager hver uke, og kjøper gjerne flere i slengen. Samme her.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Jeg ville i allefall ikke gitt den til barnet mitt. Hvorfor skal barn få bursdagsgaver året rundt? Ville nok spart den til neste bursdag.
momo Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Ville spart den til neste bursdag, med mindre det var besteveninnen sin bursdag, da hadde vi gitt gaven uansett.
Noli Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Ville gitt den uansett, jeg. Er jeg invtiert i noens fødselsdag gir jeg gave, selv om jeg ikke nødvendigvis går.
MarianneE Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Det kommer litt an på gaven, men så lenge det er en gave som kunne ha passet til flere, ville jeg ha lagt den i skuffen til en annen gang.
Gjest Raptuza Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Hadde sendt den med barnet på skulen så bursdagsbarnet kunne få den der.
Gjest *Mim* Skrevet 4. september 2008 #11 Skrevet 4. september 2008 Hadde nok spart den til neste bursdag med mindre det var en spesielt god venn av barnet.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #12 Skrevet 4. september 2008 Jeg hadde beholdt den selv og lekt med den når barnet mitt sov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå