Gjest yokohama Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg er bare fattig student altså Men akkurat av den grunn gjør det veldig godt å kjøpe noe litt ekslusivt inn i mellom, også varer dyre produkter ofte lengre enn h&m-merker:p Så hva er det dyreste dere har kjøpt, og var erfaringen god?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Det dyreste av kosmetikk jeg har kjøpt må være foundation fra La Praire, ja den var verd det, men fant ut at Kanebo sin Creme finish var veldig lik og like god ja nesten bedre.
Gjest yokohama Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Ja det er vel ofte slik at vi betaler bare for merket :S Men av og til tror jeg det lønner seg! Ta gjerne med pris også!
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker ID sminke, det er jo blant det dyreste, man får vel kjøpt dyrere også, men synes ID er det beste.
Hilde Christina Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Hmm.. Det dyreste må ha vært Matis SOS Nutrition body lotion. For meg er den verdens beste, men med en pris på nesten en tusenlapp for en boks er det luksusvare
Gjest Raptuza Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Decleor produktserie for tørr hud.