Gjest yokohama Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Jeg er bare fattig student altså Men akkurat av den grunn gjør det veldig godt å kjøpe noe litt ekslusivt inn i mellom, også varer dyre produkter ofte lengre enn h&m-merker:p Så hva er det dyreste dere har kjøpt, og var erfaringen god?
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Det dyreste av kosmetikk jeg har kjøpt må være foundation fra La Praire, ja den var verd det, men fant ut at Kanebo sin Creme finish var veldig lik og like god ja nesten bedre.
Gjest yokohama Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Ja det er vel ofte slik at vi betaler bare for merket :S Men av og til tror jeg det lønner seg! Ta gjerne med pris også!
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker ID sminke, det er jo blant det dyreste, man får vel kjøpt dyrere også, men synes ID er det beste.
Hilde Christina Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Hmm.. Det dyreste må ha vært Matis SOS Nutrition body lotion. For meg er den verdens beste, men med en pris på nesten en tusenlapp for en boks er det luksusvare
Gjest Raptuza Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Decleor produktserie for tørr hud.
Rexina Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Det dyreste har vært Exuviance produktene jeg hadde. Kjøpte rens, ton, fukt for rundt 1000-lappen. Desverre reagerte jeg på rensen og toneren og kjøpte senere en annen rens og tonevann fra ebay. Dette hjalp veldig, men huden ble ikke så fin so jeg ville ha den, så det var bomkjøp og veldig dyrt. Nå har jeg kjøpt to produkter fra Marini som kostet rundt 1000 tilsammen. Orket ikke å vente på produktene, så kjøpte de i salong. Håper bare at de er verdt pengene. Ellers har jeg kjøpt øyenskyggepaletter, mineralfoundation og foundation hos Estetique som har kostet en liten formue, og svidd av kanskje 5000 kr hos MAC:P Men sminke og hudpleie for meg er en hobby da, og bruker mye tid på det.. Nå skal det sies at jeg vil bli hudpleier/makeup-artist:)
Gjest Cathena Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Det dyreste jeg har kjøpt må ha vert en peeling krem fra Dùve Medica, 790,- for en liten flaske. Bomkjøp for min del, for den funket ikke (brukte sammen med andre dyre Dùve produkter, som sikkert jeg har brukt over 4000,- på).
Essie_ Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Kjøpte en reparerende krem til ansiktet fra Babor - den kostet ca 750 kr. Men den var god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå