Einar Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Hva er publikums favorittstilling her? For min del er det doggy, særlig fordi den kan gjennomføres (nesten) nårsomhelst og hvorsomhelst...
Caramela Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Liker det meste, men doggy er nok favoritten her også
Mathilde89 Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Favorittstillinga må vær doggy da, men digger også å ligge i skje og 69 (a)
Gutt17 Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 jeg DIGGER å bli ridd, både framlengs og baklengs.
Einar Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Favorittstillinga må vær doggy da, men digger også å ligge i skje og 69 (a) Jeg glemte skje. Men med 69 synes ihvertfall jeg det blir litt vanskleig å konsentrere seg
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 Hvorfor liker alle gutter doggy, som oftest best? Jente her, og liker å være på toppen, men at han jobber;) Doggy er bra. skje kan bli fort kjedlig.. men deilig å bare bli peist på! Bare ligge der å nyyyyte... hihi.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Hvorfor liker alle gutter doggy, som oftest best? Jente her, og liker å være på toppen, men at han jobber;) Doggy er bra. skje kan bli fort kjedlig.. men deilig å bare bli peist på! Bare ligge der å nyyyyte... hihi. Sikkert en opplevelse å ha sex me deg
Nique Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Doggy, men det meste funker Sambo foretrekker meg på topp
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Liker doggy fordi det er vilt. Elsker tanken på å ligge der med han bak meg! Liker at han er øverst for da kjenner jeg brystkassa hans mot meg, og jeg elsker å se på skuldrene hans og kysse de mens han kjører hardt inn i meg. Samtidig er jeg veldig glad i å ri han for da går det villere og kjappere enn når han er over meg. Liker også når vi ligger mot hverandre og jeg har bena rundt han sidelengs.. herlig. Jeg er veldig glad i kroppen hans:) Den beste stillinga kommer annpå om jeg er i nærhet-humør eller vill-sex humør Nå fikk jeg lyst til å løpe til han!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå