Gjest Catwoman Skrevet 3. september 2008 #1 Skrevet 3. september 2008 Noen som har prøvd noe fra dette merket? Og hva synes du?
tante fiolett Skrevet 3. september 2008 #2 Skrevet 3. september 2008 Kun noe sminke (for noen år siden). Husker bl.a. en øyenskygge - som jeg fremdeles har - og den var jeg veldig fornøyd med. Fin farge, lett å påføre og satt bra. Tror jeg hadde rouge og noe annet også, som jeg var fornøyd med.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 3. september 2008 #3 Skrevet 3. september 2008 Jeg bruker nattkremen for tiden, den er god.
Gjest Gjest_Blåklokke_* Skrevet 3. september 2008 #4 Skrevet 3. september 2008 Ja, jeg har brukt og bruker flere av disse produktene. Øyneskyggene er kjempefine, forøvrig de eneste jeg tåler ! Har prøvd mange merker, også de som skal være fint for allergikere, men No7 er de eneste jeg tåler. Jeg pleide å hamstre dem fra England, men nå selges de jo i Norge også. Jeg bruker for tiden også både natt- og dagkremen deres. Og dessuten har jeg begynt å bruke det prisbelønte serumet deres. Den tar jeg på hver dag under min øvrige makeup, og den glatter ut porer og urenheter. Men hvordan den virker på sikt, vet jeg ikke enda.
Essie_ Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Bruker fuktighetskrem fra no.7 for tiden. Er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå