Gå til innhold

hele lengden inn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det vanlig at jenta klarer å romme hele guttens penis? en ting jeg legger merke til er at 3-4 cm holder seg på "utsiden" uansett hvor langt inn og hvilke stillinger vi bruker. enda jeg heller ikke har større enn 16 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er sikkert bare litt mindre dyp :) Ikke unormalt, alle er forskjellige.

Skrevet (endret)

Jeg tror det er ganske vanlig å få inn hele staken om du er gjennomsnittlig utstyrt, særlig i misjonærstillingen. Jeg har ikke så bred erfaring, men med mine partnere har jeg merket at jeg vanligvis kan "druse på" uten å treffe bånn, og når jeg presser litt ekstra så "stanger" jeg oppi henne. Ganske morsom måte å erte henne på, hun kjenner et lite au samtidig som det blir litt ekstra godt for meg. :)

Høres ut som om dama de er litt grunn der nedentil ja, men det er jo bare artig det, da føler man seg jo ekstra stor!

Endret av samsonite
Skrevet

Selv med litt lengre "redskap" (holder oss til pensnakket) så har jeg aldri hatt noen vanskeligheter med å komme helt inn i mine venninner.

Hun er nok litt ekstra "grunn". Men ingenting å bry seg om det vel. Stå på og ha det godt!

Skrevet

Jeg har hatt en penis på 13-14 cm inni meg og kunne få vondt av denne bakfra, hvis det var en stund siden vi hadde hatt sex. Nå har jeg en på 21-22 cm, og er blitt 'lenger' får hele inn :)

Skrevet

Kvinnens anatomi fungerer slik at jo mer opphisset hun er jo dypere blir hun - derfor går det oftest greit med ulike lengder av menn.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Kvinnens anatomi fungerer slik at jo mer opphisset hun er jo dypere blir hun - derfor går det oftest greit med ulike lengder av menn.

hmmm... Det betyr mao at dama til trådstarteren ikke er skikkelig opphisset...... jaja.....

Skrevet
hmmm... Det betyr mao at dama til trådstarteren ikke er skikkelig opphisset...... jaja.....

Hehe. Ganske utrolig hvilke slutninger enkelte her inne kan ta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...