Lovis Skrevet 2. september 2008 #1 Del Skrevet 2. september 2008 Har kjendt en type i mange år nå, og vi har vært venner og av-og-på elskere i årevis. De siste årene har jeg vært samboer, og vi har ikke hatt kontakt i den perioden. Delvis fordi min samboer visste om vår "fortid sammen", og dermed reagerte med litt sjalusi. Ved tilfeldigheter kom jeg i kontakt med han rett før mitt samboerforhold røk, men det hadde ingen ting med han å gjøre. Vi snakket mye på msn, og han var en god støtte i en vanskelig periode. Kontakten har stort sett foregått på sms og msn. Tror det har vært litt flaut rett og slett pga fortiden vår, samt at for min del er jeg litt redd mine følelser som er overraskende sterke for han. Har flørtet ganske så heftig på msn og etter å ha truffet han på bytur, endte vi i samme seng. Vi sov sammen, og han holdt rundt meg hele nattet. Hadde sex på morgenen, men det var egentlig ikke noe selvfølge. Så kommer det jeg ikke forstår. Flørten går fremdeles. Han reiser en del i jobben, men tar alltid kontakt på msn om han ser jeg er online når han kommer hjem. Men samtidig kan det gå uker mellom hver gang jeg hører noe fra han om han ikke er på msn. Sender sjelden sms til meg, men svarer på de jeg sender.Noen ganger kan vi chatte lenge, gjerne over 1 time, mens andre ganger føler jeg at jeg må hale ordene ut av han. Han snakker myyyyye om at han ønsker ei dame, og flørten vår går mye på akkurat det. Fleiper om å bygge hus sammen, får mange barn etc. Spør jeg han om han har det bra, får jeg svar som "ja, men er ensom, skulle hatt dame." eller "skulle hatt noen til å holde meg i skinnet" etc. Han ringer i fylla og snakker om at han vil komme til meg. At han vil holde rundt meg. Er veldig opptatt av om jeg har funnet meg type siden sist. Om jeg spør han hvorfor han ikke kommer/ ringer når han er edru, får jeg til svar at han ikke tør. Han er livredd for å bli såret igjen etter et stygt brudd. Det svaret får jeg uansett om han er full eller edru. Jeg vet jeg burde snakket med han, men jeg tør ikke. Alle andre menn, men jeg orker ikke tanken på å bli avvist av han. Og jeg vet vel innerst inne at det ikke er håp, men lurer likevel på om det finnes muligheter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg vil tro det er tidsfordriv. ( Basert på egne erfaringer ) de som virkelig har likt meg har vært der;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 3. september 2008 #3 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg trodde engang en gutt var interessert, men alt han ville var å ha sex med meg. Han tok kontakt oftest i fylla, fordi han ville selvfølgelig komme hjem til meg for å få seg noe. Vi var sammen i ukedagene også, men var der ikke mange timene. Han var veldig kosete å sa masse fint til meg. Vi var pulevenner ett års tid. Så hadde jeg noe på gang med en ny gutt, og det var DA jeg så forskjell på hvordan pulevennen oppførte seg.. Jeg merket han fikk mer å mer følelser for meg. han ville at jeg skulle bli, helst sove over, ligge å prate, og heller finne på ting med meg! Når han så meg lyste han opp, og så på meg i "smug". Jeg sier bare; Handling sier mer enn ord!! Tar han kontakt og er interessert i å møte deg og bli kjent med deg utenom fylla mener han det han sier. ellers kan du glemme det at han sier han er ensom. Han tar intiativ hvis han er interessert! Det gjør man uansett om man er sjenert eller ikke, fordi man har lyst til å se den personen! Han trenger ikke sende mld hele tiden, for det er flere av oss som spiller spill, og tenker over alt hva man gjør, fordi man er redd for å være for pågående. Glem det han sier å se heller på hvordan han oppfører seg, det sier mer enn tusen ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinne 38 Skrevet 4. september 2008 #4 Del Skrevet 4. september 2008 Tror du analyserer ting i hjel her.. Basert på egne erfaringer, er du ikke annet enn hans tidsfordiv. Er du oppriktig interessert i en person, gidder man ikke å bedrive Mind-games eller spille hard to get. Kanskje den taktikken virker på den tenåringer, men når du er på min alder, gidder du ikke å kaste bort tid på slikt! Ta tyren ved hornene og spør ham rett ut. Generelt sett, er folk som ringer/tar kontakt i fylla, er ikke interesert i annet enn Bootycall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #5 Del Skrevet 4. september 2008 Heisann. Han der høres ut som om han har flere damer som deg, og bytte på i sin singeltilværelse. og samtidig leter han etter kvinnen i sitt liv. Jeg har også kjennskap til en sånn fyr, og vi var et par i to år. Han fikk sms og mailer fra kvinnfolk med jevne mellomrom, som ventet på besøk fra han. Utrolig kjærlig og kommer med fine ord, vil vere den eneste osv. men det stikker ikke dypt... viss han derimot begynner å invitere deg hjem osv., vil han nok prøve en periode..men han har alltid andre på si. Og vil aldri bli trofast. Jeg måtte bryte ut til slutt, orka ikke usikkerheten lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå