Gjest Gitte Skrevet 3. september 2008 #21 Skrevet 3. september 2008 Hehe en inngang og en utgang.. Og jeg som har tenkt å flytte dit Ja det er det jeg alltid har trodd jeg.. At Lost er en dokumentar.. Så derfor, jeg sitter bakerst. Aircrash Investigations på National Geographic er forøvrig et flott program å se på kvelden før du skal ut å fly. Man får se alt som kan gå galt med flyet og hvor mange som alltid dør. Herlig herlig.. Vi avsporer vel ikke tråden nå vel.. :klø:
Gjest yokohama Skrevet 3. september 2008 #22 Skrevet 3. september 2008 Neida, dette er ikke avsporing:) Og lykke til med å flytte til Ålesund! Takk for anbefalingen av tv-program! Det er jo greit å kunne for å informere den som sitter ved siden av deg hva som faktisk skjer når flyet begynner å styrte. Kunnskap er makt!... Eller ikke. Avsporing - ferdig!
Gjest Gitte Skrevet 3. september 2008 #23 Skrevet 3. september 2008 Hehe ja og spesielt fint å tenke på alt som kan skje når vi tar av eller lander.. Hadde det enda vært Ålesund by jeg skulle flytte til.. Neida, her blir det øyboer av meg gitt. Greit, ferdig med avsporing. *tusler tilbake til kjedelig jobb*
Gjest yokohama Skrevet 3. september 2008 #24 Skrevet 3. september 2008 Men da må jo jeg bare spørre hvilken øy det er snakk om! Og hva bringer deg til den? Og hvor flytter du fra? OG HVA ER MENINGEN MED LIVET!? Jeg er syk og kjeder meg
Gjest Gitte Skrevet 3. september 2008 #25 Skrevet 3. september 2008 Jeg svarte på PM jeg nå, flytter fra østlandet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå