Gå til innhold

10 September 2008

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Skrevet

Kult, betyr det at jeg kan skippe nav kurs i morgen og si at verden går under så jeg trenger å gjøre andre ting..

Skrevet

uæ, litt skummelt å tenke på :S kommer til å ligge med mareritt i natt jeg.. er veldig lettskremt av meg! men jeg ville egentlig trodd at om det var en fare for å tilintiggjøre (?) kloden vår, så ville det vært hemlighetsstemplet for å unngå hysteri, og det ville i alle fall vært spredt på nyhetene, nå som det bare er 8 dager igjen.. hehe *bank i bordet*

Skrevet
Dommedag er jo i 2012!

vet du hva om skal skje i 2012 da?

husker enda da vi satt og talte ned den 6/6/06 =P OG den 01/02/03 tror jeg det var..

Skrevet
vet du hva om skal skje i 2012 da?

Det er slutten på en periode av Mayakalenderen, og noen tolker det til dommedag, som er en frisk tolkning.

Gjest Lamia Lenis
Skrevet (endret)

...

Endret av Lamia Lenis
Skrevet

I artikkelen det refereres til så sier de at eksperimentet skulle startes i slutten av juli...

Skrevet

10. september er jo en slik selvmordsdag ... Da må man jo kunne velge om man vil dø eller ikke? Jeg gjør det ikke :fnise:

Skrevet

Åh neeeei!!! Jeg skal på tur 11.september som jeg gleder meg sånn til :grine::sjenert:

Jaja, jeg får avbestille flybillettene og dra å shoppe for pengene istedet da... :(

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet
Åh neeeei!!! Jeg skal på tur 11.september som jeg gleder meg sånn til :grine::sjenert:

Jaja, jeg får avbestille flybillettene og dra å shoppe for pengene istedet da... :(

Du får skynde deg og shoppe i dag, så har du glede av tingene en hel uke!

Skrevet
Du får skynde deg og shoppe i dag, så har du glede av tingene en hel uke!

Ja det var en god idé! Jeg dropper å betale lånet nå også så har jeg enda mer penger å handle for! Jippiii!! :-D Tror jeg går hjem fra jobb også jeg..

Gjest yokohama
Skrevet

:o Da slipper du å fly den 11. september da! Det hadde ikke jeg turt:p Bedre med litt dommedag =)

Skrevet
:o Da slipper du å fly den 11. september da! Det hadde ikke jeg turt:p Bedre med litt dommedag =)

Hehe.. Innenlandsfly i Norge, tviler på terror da.. Men joda, jeg husker jo at det er 11.september :tunge1: Kommer nok til å holde meg litt ekstra godt fast. Akkurat som om det hjelper...

Gjest yokohama
Skrevet
Hehe.. Innenlandsfly i Norge, tviler på terror da.. Men joda, jeg husker jo at det er 11.september :tunge1: Kommer nok til å holde meg litt ekstra godt fast. Akkurat som om det hjelper...

Haha:P Kanskje litt usannsynlig at terroristene går på en liten forlatt flyplass i norge, for så å bombe en annen liten plass i norge. MEN jeg vil anbefale deg å holde deg litt ekstra godt fast:P Ta på deg redningsvesten og oksygenmasken med en gang og sett deg nær en nødutgang, så går dette helt fint! :fnise:

Skrevet (endret)

heyheyhey, i internasjonal skala er Gardermoen er kjempeflyplass! :tunge1: Den lille på Sunnmøre er kanskje ikke så terrorutsatt akkurat... ;)

Jeg tenkte jeg skulle sitte lengst bak i flyet, for i følge Lost på Tv Norge er det de som overlever om vi styrter. Redningsvest og oksygen var en god idé! Tusen takk! :tommel:

Endret av Gitte
Gjest yokohama
Skrevet
heyheyhey, i internasjonal skala er Gardermoen er kjempeflyplass! :tunge1: Den lille på Sunnmøre er kanskje ikke så terrorutsatt akkurat... ;)

Jeg tenkte jeg skulle sitte lengst bak i flyet, for i følge Lost på Tv Norge er det de som overlever om vi styrter. Redningsvest og oksygen var en god idé! Tusen takk! :tommel:

Heyheyhey! Du kjenner til Vigra ja? Skal aldri føle deg trygg der, tenk! Kan hende Lost har et poeng, men om flyet deler seg i to i lufta og begge deler faller ned, så hadde jeg kanskje ikke vært så overlykkelig for å sitte bakerst likevel:p

Skrevet

Hehe ja jeg skal nok til Vigra ;) Fillern, hvordan kunne du gjette det??? ;)

Jammen i Lost er det de som sitter i den bakerste delen som overlever.. Og sånne serier på tv er vel sanne...? Eller...? :sjenert:

Gjest yokohama
Skrevet
Hehe ja jeg skal nok til Vigra ;) Fillern, hvordan kunne du gjette det??? ;)

Jammen i Lost er det de som sitter i den bakerste delen som overlever.. Og sånne serier på tv er vel sanne...? Eller...? :sjenert:

Er fra Ålesund, så er litt for godt kjent med vigra:p Gode gamle vigra med en inngang og en utgang. Lost er, som alle vet, en helt realistisk dokumentar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...