Gå til innhold

Min svenske x-kone

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_teodor_*
Skrevet

Min svenske ex-kone jobber i et relativt kjent norsk møbelfirma. I påsken avslørte hun selv at hun hadde hatt flere elskere det siste året. Fellesnevneren var at var samboere eller gifte menn. Tryggest slik sa hun. Gifte menn sladrer ikke! Og så lenge mennene var med på leken var hun det også. Spiller jo ingen rolle for henne at det finnes koner, barn eller samboere... "Det ingen vet har ingen vondt av!" var - og er - hennes livsmotto.

Selv var hun altså gift og med to små barn. Minstegutten var såvidt fylt ett år når hun traff sin første elsker. Han var også gift, hadde to barn og ventet nummer tre.

Det var alltid viktig for henne å få oppmerksomhet. Hun er ikke så faglig dyktig så det har alltid vært viktig å vise for resten av verden at hun er attraktiv. Særlig viktig er det å få oppmerksomhet fra kollegaene. Flere av dem ble derfor invitert til sengs. Enten i lunsjen eller på vei til eller fra jobb. Hun sa det var godt med noen timers barnefri. Noen stjålne timer med en kollega som stilte med middag og en støyfri sone... Hun stilte med desserten.

Så lenge ingen visste noe hadde det ingen konsekvenser. Ingen kostnader. Men når noen til slutt fikk vite alt, ble det også slutten på parforholdet, vennskapet og familien. Delt omsorg for barna - men mer tid til nye menn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har lest eksens versjon her inne for noen uker siden, stemmer ikke det?

Uansett, hva er det du lurer på.

Skrevet

Hvorfor er det relevant at hun er svensk?

Gjest Gjest_teodor_*
Skrevet
Jeg tror jeg har lest eksens versjon her inne for noen uker siden, stemmer ikke det?

Uansett, hva er det du lurer på.

Lurer ikke på noe. Ville bare lufte en frustrasjon!

Gjest Gjest_teodor_*
Skrevet
Hvorfor er det relevant at hun er svensk?

det er kun en faktaopplysning. egentlig ikke relevant. det kunne like gjerne vært en norsk kvinne... men hun er altså ikke norsk!

Skrevet
det er kun en faktaopplysning. egentlig ikke relevant. det kunne like gjerne vært en norsk kvinne... men hun er altså ikke norsk!

Nei. Men utro var hun nå, sånn er det med den saken!

Gjest Gjest_teodor_*
Skrevet
Nei. Men utro var hun nå, sånn er det med den saken!

Ja :-(

"Relativt" utro.

Hun mener forøvrig selv at et lunsjknull ikke var noe særlig å bry seg om...

Det var jo bare en gang - på vei fra en jobb til en annen...

Skrevet

Dette skal jeg tenke på neste gang jeg skal handle møbler..var det IKEA?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tenkte med det samme på Møre og romsdal jeg. Kjent møbelfirma.

Gjest Gjest_Geir_*
Skrevet

ville prøvd Bohus jeg! Vet det jobber ei svensk dame på Alnabru :-) Hu er heit!

Skrevet
Min svenske ex-kone jobber i et relativt kjent norsk møbelfirma. I påsken avslørte hun selv at hun hadde hatt flere elskere det siste året. Fellesnevneren var at var samboere eller gifte menn. Tryggest slik sa hun. Gifte menn sladrer ikke! Og så lenge mennene var med på leken var hun det også. Spiller jo ingen rolle for henne at det finnes koner, barn eller samboere... "Det ingen vet har ingen vondt av!" var - og er - hennes livsmotto.

Selv var hun altså gift og med to små barn. Minstegutten var såvidt fylt ett år når hun traff sin første elsker. Han var også gift, hadde to barn og ventet nummer tre.

Det var alltid viktig for henne å få oppmerksomhet. Hun er ikke så faglig dyktig så det har alltid vært viktig å vise for resten av verden at hun er attraktiv. Særlig viktig er det å få oppmerksomhet fra kollegaene. Flere av dem ble derfor invitert til sengs. Enten i lunsjen eller på vei til eller fra jobb. Hun sa det var godt med noen timers barnefri. Noen stjålne timer med en kollega som stilte med middag og en støyfri sone... Hun stilte med desserten.

Så lenge ingen visste noe hadde det ingen konsekvenser. Ingen kostnader. Men når noen til slutt fikk vite alt, ble det også slutten på parforholdet, vennskapet og familien. Delt omsorg for barna - men mer tid til nye menn...

Ja du har satset på feil hest. Bare ikke glem at IKKE alle kvinner er sånn! :)

Nå står du fritt til å finne deg ei dame som bare vil ha deg! Det får bli din trøst.

Skrevet

Er Møre og Romsdal et kjent møbelfirma? Trodde det var et fylke.

Skrevet

Ser ikke helt for meg at et møbelfirma som har tatt navnet til et fylke er særlig kjent utenfor fylket. Jysk, Bohus, Skeidar, Ikea er derimot noe de aller fleste har hørt om.

Men ser ikke helt relevansen med at folk prøver å tenke seg hvem denne kvinnen er? Sikter spesielt til h*n som nevnte at det jobber en svensk kvinne på Alnabru.

Skrevet (endret)

Kan faktisk ikke helt forstå hvorfor denne tråden får stå jeg da. Oppfordrer jo til spekulasjoner og identifisering.

Greit nok at du kanskje er en sint og bitter mann; men ved å hevne deg med å legge ut sånne opplysninger på nett fremstiller du deg kun til nettopp det; sint, bitter og hevngjerrig. En ting hadde vært å legge ut saken og hva som har skjedd. Men behovet for å legge ut "identifisering"? Ser ikke hva hensikten er!?!

(og moderatorer; slett gjerne for "personangrep"- men det er hva (altså faktaopplysningene) han skriver som jeg reagerer på)

Endret av Reveal
Skrevet

du må ikke drikke så mye bitter te. ha iallefall noen suketter i.

Skrevet
Ja du har satset på feil hest. Bare ikke glem at IKKE alle kvinner er sånn! :)

Nå står du fritt til å finne deg ei dame som bare vil ha deg! Det får bli din trøst.

Henger meg på denne.

Eks-kona di var tydeligvis en av de som mener at det ikke er noe gæernt i å være utro. Skulle bare ønske at slike gikk åpent ut og fortalte det til dem de skal være partner med, så man kan finne seg en som er match eller som er villig til å ha åpent forhold.

Jeg tror fleste slike mennesker som din kone fortsatt lever i benektelse over hvor mye negativt utroskap kan ha, selv med splittede ekteskap, som ikke bare fører til en såret partner, men omvelting av livet til barna sine også. For noen mennesker så er det ikke så viktig hva man får andre mennesker til å føle, så lenge man får det man selv vil ha. De ser heller ikke hva de taper eller går glipp av ved slik oppførsel.

Finn deg noen som er villig til å være moden og å ha et seriøst forhold.

Gjest Gjest_lene_*
Skrevet
Henger meg på denne.

Eks-kona di var tydeligvis en av de som mener at det ikke er noe gæernt i å være utro. Skulle bare ønske at slike gikk åpent ut og fortalte det til dem de skal være partner med, så man kan finne seg en som er match eller som er villig til å ha åpent forhold.

Jeg tror fleste slike mennesker som din kone fortsatt lever i benektelse over hvor mye negativt utroskap kan ha, selv med splittede ekteskap, som ikke bare fører til en såret partner, men omvelting av livet til barna sine også. For noen mennesker så er det ikke så viktig hva man får andre mennesker til å føle, så lenge man får det man selv vil ha. De ser heller ikke hva de taper eller går glipp av ved slik oppførsel.

Finn deg noen som er villig til å være moden og å ha et seriøst forhold.

Støtter dette fullstendig. Kom deg videre i livet. Vær glad du slipper å leve med et slikt løgnaktig og bedragersk menneske som din kone tydeligvis var. Hun virker utrolig blåst i hodet sitt! Hvis jeg hadde visst hvem hun var hadde jeg dratt dit hun jobbet og sagt henne et par sannhetens ord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...