miffigirl Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Tenkte jeg skulle dele noen tanker her .. Her er min historie: For noen måneder siden kom jeg i kontakt med en mann via chat på nettet. Vi begge følte kjemi med en gang, og ble helt oppslukt i hverandre. Hver dag måtte vi logge på for å "se" etter hverandre, og praten gikk løst. En dag ble han bare borte fra chatten, og jeg fikk nærmest kjærlighetssorg, dette var når vi avtalte og møtes face-2-face .. Greia er at han har samboer og er fornøyd med det forholdet han har, men søker noe "nytt" og spennende. Hun vet ikke at han chatter med meg. I prinsippet er jeg helt motstander av å "stjele" han, men fornuften fordufter med begjæret ... tydeligvis! Når jeg endelig hadde greid å glemme tankene om han .. så dukker han opp igjen på chat. Han sier han måtte ta en pause fra hele greiene, ble for oppslukt i meg. Vi snakker sammen enda, men bare innimellom. Samtalene er hyggelige og jeg blir alltid glad når han logger på ... Jeg undrer meg over hele greia ... hva tror du om situasjon? Jeg blir glad for seriøse innspill fra deg! Et viktig poeng her: jeg er ikke ute etter et forhold (selv om det kan virke sånn .. ) bare en flørt Mulig jeg er "blind" i hele situasjon..
Nabodama Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Bare en flørt blir fort mer enn en flørt, med alt det kan føre med seg. Hold deg unna opptatte menn, du. Ikke minst for din egen del. Sikkert fint i begynnelsen, men etterhvert vil du ikke være fornøyd med å bare være en flørt for ham. Og hva da?
Gjest Britt Banditt Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Finn deg en annen. Som ikke er opptatt.
miffigirl Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 ja, ser den! - helt klart! MEN ... hvordan ville du sett situasjon hvis han ikke hadde samboer?
Caramela Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Enig med de overfor. Ligg unna opptatte menn. 1. Om han velger å fortsette flørten med deg, men så vil du enda mer, han vil ikke gå fra samboeren, hva da? 2. Om han velger deg, så vil du alltid ha i bakhodet at han flørtet med andre og gikk videre selv om han hadde noen, kanskje han gjør det med deg å?
Nabodama Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 ja, ser den! - helt klart! MEN ... hvordan ville du sett situasjon hvis han ikke hadde samboer? Om han IKKE hadde samboer, noe jeg ikke skjønner helt hvorfor du tar opp, i og med at han HAR det, så ville situasjonen vært enklere for deg. Det vet du sikkert selv også. Mindre sannsynlighet for at du blir skuffet og såret og får kjærlighetssorg.
Bomullstrusa Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Enig med de overfor. Ligg unna opptatte menn. 1. Om han velger å fortsette flørten med deg, men så vil du enda mer, han vil ikke gå fra samboeren, hva da? 2. Om han velger deg, så vil du alltid ha i bakhodet at han flørtet med andre og gikk videre selv om han hadde noen, kanskje han gjør det med deg å? Som jeg skulle ha sagt det selv
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Som alle andre sier, forhold deg til det som er NÅ. Han har samboer, slett han fjern han og glem han.. finn deg en singel mann. Dårlig moral å holde på slik.
Gjest Piper Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Hvordan ville du likt at din kjæreste flørtet slik på nett?
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Så du vil ødelegge et samboerforhold for en flørt? Dessuten, man kan aldri vite om kjemi med noen er virkelig av å kun ha chattet på nett. Du bruker ord som oppslukt, og at du nesten fikk kjærlighetssorg da han forsvant fra chatten. Jeg håper du skjønner at du må slutte med dette.
Lissi Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Så du vil ødelegge et samboerforhold for en flørt? Dessuten, man kan aldri vite om kjemi med noen er virkelig av å kun ha chattet på nett. Du bruker ord som oppslukt, og at du nesten fikk kjærlighetssorg da han forsvant fra chatten. Jeg håper du skjønner at du må slutte med dette. Fint å huske at det må to til for å danse tango. Jeg ser det slik at det ikke er hun som ødelegger hele greia her, han som er opptatt hjelper godt til. Slik jeg ser det er det han som har gått over streken her, og noe han tydeligvis angrer på fordi det gikk litt lenger enn han hadde tenkt. Nå har han trukket seg tilbake, det bør du respektere, men antageligvis gir det bare blod på tann?? Finn en singel å lek med;)
miffigirl Skrevet 3. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2008 Fornuften seirer her - ikke uventet
Lissi Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 Fornuften seirer her - ikke uventet Hva trodde du da? At vi ville si go for it?
miffigirl Skrevet 3. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. september 2008 Vell ... ikke godt å si. Er jo ikke bare å skru av flørten sånn uten videre heller, ikke i tankene iallefal
Nabodama Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Vell ... ikke godt å si. Er jo ikke bare å skru av flørten sånn uten videre heller, ikke i tankene iallefal Og enda verre ville det blitt om du fortsatte.
Lissi Skrevet 3. september 2008 #17 Skrevet 3. september 2008 Skjønner at man kan være fristet til å gi jamt fan siden man ikke har en relasjon til den andre kvinnen. Men sett deg inn i hennes sted.
Chianty Skrevet 3. september 2008 #18 Skrevet 3. september 2008 (endret) Sett deg inn i min sitvasjon og fortell meg hva jeg skal gjøre. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=358502 Min man sier alltid til andre "Chattere" at han er kun samboer, sjelden han også nevner barna. Kunne vært min mann dette Endret 3. september 2008 av skuffet70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå