covergrl Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 i dag fikk jeg endelig kontakt med kirkekontoret og booket kirken.. 25. juli kl 13.00 skal vi vies.. gleder oss så sinnsykt mye, er super happy no.. svever på min egen lille sky.. datoen har vi jo hatt klar hele tiden og lokalet for festen booket vi for halvannet år siden.. men nå har vi altså fått booket kirken, og plutselig virker alt så virkelig.. elsker mannen min, kan ikke vente til vi kan kalle oss mann og kone..
Fun Light Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer!! Jeg gifter meg førstkommende lørdag. Hjelpe meg så fort tiden har gått!! Nyyyt planleggingen fremover, og husk at tiden går veldig fort.. Nyt hvert øyeblikk Hurra for kjærligheten!
covergrl Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer!! Jeg gifter meg førstkommende lørdag. Hjelpe meg så fort tiden har gått!! Nyyyt planleggingen fremover, og husk at tiden går veldig fort.. Nyt hvert øyeblikk Hurra for kjærligheten! tuuuusen takk ja planleggingen skal nytes, jeg vil huske hele prosessen, ikke bare bryllupet.. førstkommende lørdag?! så spennende!! gratulerer såååå mye!! må skrive ett innlegg når du har kommet deg tilbake til hverdagen da å fortelle om deres store dag masse gratulasjoner til dere begge
Mrs B Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer, vet godt hvordan det føltes da jeg hadde booket kirken. Dere har en spennende tid i møte, lykke til!!
covergrl Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 Gratulerer, vet godt hvordan det føltes da jeg hadde booket kirken. Dere har en spennende tid i møte, lykke til!! tuuusen takk.. ja regner med at ting blir bare mer og mer spennende nå.. hehe.. kommer nok til å oppdatere her underveis i planleggingen, for de som er interessert i det.. og hvis noen har tips å komme med underveis så setter vi stoooor pris på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå