Sandman Skrevet 4. juni 2003 #1 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg krever(?) at alle KG-brukere kommer opp med noe vi kan le av.... latter, humor og sjølironi vil feie all krangel av banen...garantert! ...jeg kunne f eks starte KG's lattermaskin meg å legge ut et bilde av meg selv, slik jeg egentlig ser ut... men den maskinen jeg sitter på nå, har ingen slike jeg kan hente opp... Godnatta... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 4. juni 2003 #2 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei - dette fungerer vel ikke, at du hypotetisk sett kunne lagt ut et morsomt bilde av deg selv er vel ikke noe morsomt?! Kom med noe morsomt selv du nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. juni 2003 #3 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg sa nettopp til mannen min at jeg skulle ønske han var homse - helt fram til den dagen han traff meg. (Han lo, men vet ikke - var den morsom eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 4. juni 2003 #4 Del Skrevet 4. juni 2003 okey...kan jo legge ut den dårligste gåten/vitsen ever..men som jeg ler av hver gang; Hva sa høna til egget...? ....."hei egget!..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. juni 2003 #5 Del Skrevet 4. juni 2003 Den var så dum at jeg ikke skjønte den og da ble det morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 5. juni 2003 #6 Del Skrevet 5. juni 2003 Her er en av mine store: Eple sa'n så bannan! (Må sies på litt bre østlandsdialekt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 5. juni 2003 #7 Del Skrevet 5. juni 2003 Vett ni varførr Jesus inte e føtt i Sverige? Neeh heh..? :o Derførr - att det fantas ingen jomfru der og ingen visa menn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texas Skrevet 5. juni 2003 #8 Del Skrevet 5. juni 2003 Her er en av mine store: Eple sa'n så bannan! (Må sies på litt bre østlandsdialekt) Ja, den ler jeg også av!!! Den er så dum at den blir morsom...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 5. juni 2003 #9 Del Skrevet 5. juni 2003 Denne kom som SMS: Why is it you can sue MacDOnalds if you get fat, you can sue Marboro if you get cancer, but you can't sue Smirnoff for all the ugly people that you've fucked! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. juni 2003 #10 Del Skrevet 5. juni 2003 Her er en av mine store: Eple sa'n så bannan! (Må sies på litt bre østlandsdialekt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 5. juni 2003 #11 Del Skrevet 5. juni 2003 Haien møtte ett sandkorn på stranden. Haien sa: Hei sann Sandkornet sa: Haaaay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 5. juni 2003 #12 Del Skrevet 5. juni 2003 Du skulle ha vært snekker du. Hæ, hvordan det. Jo for atte du treffer alltid spikeren på hodet.... blææææhhhhh..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juni 2003 #13 Del Skrevet 5. juni 2003 Vet du hvorfor blondiner har så mange blåmerker rundt navelen? Blonde gutter er ikke så smarte de heller.... Suz - litt blond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 5. juni 2003 #14 Del Skrevet 5. juni 2003 "nå, skal vi se" - sa den døve til den blinde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. juni 2003 #15 Del Skrevet 5. juni 2003 Man kan ikke unngå å le sammen med denne karen her: http://members.aol.com/fdipiazza/stickybaby.htm Slenger på en vits i samme slengen: A little girl is shopping for Barbies and she says she wants the one that comes with GI Joe, and her mom says, darling, Barbie comes with Ken, and the girl says, no Barbie fakes it with Ken, she comes with GI Joe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juni 2003 #16 Del Skrevet 5. juni 2003 Her er mitt lille bidrag... Får krampelatter hver gang jeg ser den. (Må sees med lyd, ellers er den ikke fullt så morsom) Istid-trailer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. juni 2003 #17 Del Skrevet 5. juni 2003 http://www.rathergood.com/gaybar/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 9. juni 2003 #18 Del Skrevet 9. juni 2003 Si følgende fort, ti ganger: Ibsens ripsbusker og andre buskvekster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juni 2003 #19 Del Skrevet 9. juni 2003 http://hem.bredband.net/widar2/babydoll.mpeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 11. juni 2003 #20 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva gjør du når bikkja jukker som besatt på beinet ditt? Jo, feiker orgasme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå