Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hei alle kg-brukere som tar seg tid til å lese dette. Jeg har nettopp flyttet til en ny by for å jobbe, og kjenner ikke en sjel her bortsett fra kjæresten. Jeg savner sårt å ha venninner å være med på fritiden, og har lyst til å delta på ett eller annet for å bli kjent med noen. Problemet er at jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal starte. Jeg trener ofte, men studio er ikke stedet har jeg funnet ut. Er ikke sånn kjempe utadvent av meg heller, så trenger litt tid. Vil gjerne høre om noen som har vært i cirka samme situasjon, og om det gikk greit å bli kjent med nye folk. Føler det er så vanskelig...
Gjest lena fra oslo s Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 meld deg på swing da for søren???
Caramela Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Har du andre interesser enn trening? Hva med å melde deg inn i noe annet du liker?
Chianty Skrevet 5. september 2008 #4 Skrevet 5. september 2008 Masse ting du kan finne på vel. ta deg en tur (ederu) i en bar en ettermiddag, eller til en gatekafe' PS: Mange single damer på bingo
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #5 Skrevet 5. september 2008 Kor. Trivelig, sosialt, møtes over tid. Dansekurs/danseklubb. Ta med kjæresten. Lettere å snakke med folk når du har han ved din side, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #6 Skrevet 5. september 2008 Om du liker å trene, så er kampsporttrening en fin måte å bli kjent med folk. Siden det er i en klubb med faste treningstider, så treffer du de samme folka hele tiden. I tillegg så trener man mye parteknikker og slikt, og da får man mer kontakt enn om man bare står ved siden av hverandre på aerobic'en. Det er også ofte sosiale kvelder med klubben, som at vi går ut sammen noen ganger i løpet av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå