Gå til innhold

Privatisteksamen Oslo

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta noen eksamener som privatist i Oslo i vinter, og lurer på om noen vet sånn ca (ja, jeg vet at eksakte datoer blir opplyst etter hvert) når disse pleier å avholdes? November, desember, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ta noen eksamener som privatist i Oslo i vinter, og lurer på om noen vet sånn ca (ja, jeg vet at eksakte datoer blir opplyst etter hvert) når disse pleier å avholdes? November, desember, eller?

Jeg tok det i fjor. Den første jeg hadde var da 15 nov. Til ut i des. Fikk datoene til de skriftlige allerede i september. Resten fikk jeg mye senere. Står info på www.privatistweb.no. Ellers fant jeg vel datoer for de skriftlige på sonans sin hjemmeside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-) Glemte forresten å spørre om jeg skal krysse av for Reform 94 eller Kunnskapsløftet når jeg melder meg opp? Gikk ut av videregående i 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-) Glemte forresten å spørre om jeg skal krysse av for Reform 94 eller Kunnskapsløftet når jeg melder meg opp? Gikk ut av videregående i 2002.

Jeg ville spurt privatistkontoret. Slik at det blir rett. Jeg vet ikke hva slags regler som gjelder i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...