Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg skal ta noen eksamener som privatist i Oslo i vinter, og lurer på om noen vet sånn ca (ja, jeg vet at eksakte datoer blir opplyst etter hvert) når disse pleier å avholdes? November, desember, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anemonenemorosa Skrevet 2. september 2008 #2 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg skal ta noen eksamener som privatist i Oslo i vinter, og lurer på om noen vet sånn ca (ja, jeg vet at eksakte datoer blir opplyst etter hvert) når disse pleier å avholdes? November, desember, eller? Jeg tok det i fjor. Den første jeg hadde var da 15 nov. Til ut i des. Fikk datoene til de skriftlige allerede i september. Resten fikk jeg mye senere. Står info på www.privatistweb.no. Ellers fant jeg vel datoer for de skriftlige på sonans sin hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 Takk! :-) Glemte forresten å spørre om jeg skal krysse av for Reform 94 eller Kunnskapsløftet når jeg melder meg opp? Gikk ut av videregående i 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anemonenemorosa Skrevet 3. september 2008 #4 Del Skrevet 3. september 2008 Takk! :-) Glemte forresten å spørre om jeg skal krysse av for Reform 94 eller Kunnskapsløftet når jeg melder meg opp? Gikk ut av videregående i 2002. Jeg ville spurt privatistkontoret. Slik at det blir rett. Jeg vet ikke hva slags regler som gjelder i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 9. september 2008 #5 Del Skrevet 9. september 2008 Hvor skal du ta disse eksamenene? Privat eller statlig? Jeg kjenner noen som jobber på Sonans Privatgymnas, og de har rådgivere som kan svarene på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå