Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt gjennom innleggene her inne og tenkte dette passet her!

Kjæresten min sover ikke hos exn sin som han i innlegget under her.. Men vet ikke helt om jeg syns det her er greit eller ikke.

Ex hans var hans første kjærlighet og han snakket mange ganger om hun, den første tiden jeg var med han. De skriver på facebook og i melding til hverandre, "Hei jenta mi/gutten min/gubban/ hei kjære/vennen min osv. Også gla i deg og "love" på slutten.

Selvom de er bestevenner og kjent hverandre lenge, er det jo sånt JEG som kjæresten hans skriver. Hun har kjæreste. Men merker jeg blir litt sjalu når dem skriver sånt og ringer hverandre 2-3 ganger i uken og møtes noen ganger for en kaffe. Hva tenker dere om dette? Jeg kan vel ikke gjøre annet enn å akseptere det.

Men trekker meg langt tilbake når hun kommer inn i bildet, og det er som om forholdet dems ødelegger for at jeg kommer nærmere kjæresten min. Føler meg liksom ikke god nok. Dette var deilig å få ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes ikke den typen ordbruk er ok. Jeg er selv bestevenn med min eks, men har aldri brukt den type ord når jeg snakker med ham. For meg er det helt unaturlig å gjøre det så sannt vi er venner. Jeg kaller ikke vennene mine slike ting og da kaller jeg heller ikke ham det.

For oss tok det tid før våre partnere klarte å godta forholdet vårt og se at vi faktisk bare var venner. Nå er vi alle fire gode venner og mannen min er veldig glad for at han tok seg den tiden til å lære eksen min å kjenne fordi venneksapet er en berikelse for ham også.

Jeg skjønner godt at du er skeptisk når de snakkers mye og treffes mye alene. Du har jo ingen grunn til å stole på henne så sannt du ikke kejnner henne. Samtidig gir du dem heller ikke sjangs til å bli kjennt med deg heller. Jeg tenker at enten må du gi det et forsøk slik at dere alle kan bli kjennt med hverandre, og de ikke har dette "hemmelige" forholdet alene som du ikke er en del av. Eller så må du kanskje finne deg en som ikke er vennn med eksen sin.

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg ville heller ikke godtatt om kjæresten min snakker så ofte med eksen sin eller treffer henne.. Jeg synes du bør snakke med han om dette. Som personen over meg sa, så holder de ikke vennskapet sitt hemmelig så da burde de jo ikke føle at de skjuler noe heller. Men jeg skjønner veldig godt at du blir sjalu. Det hadde jeg også blitt. Men snakk med han om det. Fortell han hva du tenker om dette også får han fortelle deg hva han tenker om det etter at han har hørt hva du føler.

Lykke til!

Skrevet

Takk for svar. Nei dem skjuler ikke forholdet dems, men blir litt flau når alle ser hvordan dem prater sammen da..

Han har vært "kjent" for å gi jenter forhåpninger om at det skal bli noe mer, men så har han dumpet dem. Dette har jeg selv blitt advart for.

Så jeg har egentlig all grunn til å være skeptisk.

Ex hans er veldig pen og perfekt i mine øyne, og skjønner godt at det tok tid for å komme over hun. Jeg er ikke like utadvent eller har like god selvtillit som kjæresten min eller ex hans, og tror ikke jeg hadde følt med vell med å være sammen med de to sammen.

Jeg har vurdert flere ganger å gå ut av forholdet fordi han er utrolig sosial, og jeg er ei veldig sjenert jente. Dårlig kombinasjon!

Det er vanskelig å komme nær en person når man føler seg som 2 plass, eller ikke god nok :( Begynt å tenke mer å mer på dette.. men vet han ikke tar hvem som helst og jeg har faktisk klart å bli hans.. skulle egentlig fått bedre selvtillit av å fått en slik gutt, men istedet er jeg mer sjenert en noen gang og glemmer meg selv oppi dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...