MarianneE Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Nok en gang har jeg sett reklame for Kamille på Tv,med Linn Skåber og ei mørk ei på sånn samme alder omtrent. De er "bissnissdamer" som ikke liker bladet fordi det får dem til å slappe av osv... men hvem er denne mørke damen?
Essie_ Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Norsk skuespiller. Har sett henne blant annet på barne-TV - kommer ikke på noe annet nå..
PoolBoy Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 30 sekunder (?) søk i Kvasir : Lene Kongsvik Johansen
MarianneE Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Ah! Takker! "Kjøp melk og brød, Bonzo er død og jeg er gravid" Ja,det er hun fra IKEA og..
Gjest Raptuza Skrevet 3. september 2008 #5 Skrevet 3. september 2008 Meinar eg har sett ho på barnetv lørdag og.
Gjest Gl@mB@be Skrevet 3. september 2008 #6 Skrevet 3. september 2008 Ah! Takker! "Kjøp melk og brød, Bonzo er død og jeg er gravid" Ja,det er hun fra IKEA og.. ..kom igjen Gunnar!!
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #7 Skrevet 5. september 2008 KAMILLE har kule reklamer visste ikke at hun blonde var linn skåber :O hvordan er den ikeareklamen hun mørke er med i ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå