Gjest Portis Skrevet 2. september 2008 #1 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har en oppskrift på dip de vil dele? Det må väre lett å lage da, og kanskje forskjellige dip som kan brukes til grönnsaker, bakte poteter eller bare potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 2. september 2008 #2 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har en oppskrift på dip de vil dele? Det må väre lett å lage da, og kanskje forskjellige dip som kan brukes til grönnsaker, bakte poteter eller bare potetgull Finn et magert meieriprodukt som feks. yoghurt sans naturell, eller evt kesam sans. Sistnevnte bør man kanskje vanne litt ut. Tilsett fersk presset hvitløk, salt og pepper. Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 Yoghurt naturell og holiday dipmix er perfekt til oppkuttede grønnsaker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnetteR Skrevet 2. september 2008 #4 Del Skrevet 2. september 2008 Hjemmelagd guacemole eller salsa. Google litt, det er mange, gode oppskrifter der ute. Jeg bruker det ikke så mye som dipp, men det går sikkert ann. Jeg synes det er kjempegodt tilbehør til grillmat, kylling mm. "enkleste" guacemolen er å kjøpe pulver (santa maria trur jeg) og blande i avocado. Men blir selvfølgelig ikke like god som å lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Portis Skrevet 2. september 2008 #5 Del Skrevet 2. september 2008 Takk for tips =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2008 #6 Del Skrevet 4. september 2008 mager kesam med dipkrydder syns jeg er godt :D Og kesamen har mange flotte proteiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty_katt Skrevet 5. september 2008 #7 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg bruker bare å ha en pose Holiday dip mix i mager kesam:) Nam,nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå