Gå til innhold

kristins brude salong

Anbefalte innlegg

Gjest lillelinn
Skrevet

har et inntrykk av at dette er et bra sted.

er et stykke for meg å dra dit, men tenkte å ta turen om det er så bra som jeg har hørt.

noen som har vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der og fikk super service. Damene var veldig behjelpelige og hyggelige og de hadde masse fine kjoler! Eneste negative jeg kan si er at det var maaaange som var der samtidig som meg, så det ble endel venting (jeg hadde ikke bestilt time).

Jeg endte opp med å kjøpe kjolen min brukt, men allikevel har jeg fått lov å ta med meg min bruktkjøpte kjole opp til Kristins for å tilpasse undertøy og annet tilbehør :) Det synes jeg var velødig overraskende og positivt!

Gjest Gjest_molly1980_*
Skrevet

Hei,

Jeg var der prøvde kjoler for noen uker siden. Helt ok service..Følte ikke at jeg fikk så mye hjelp til å velge kjoler osv, det måtte jeg fikse selv, men det passet meg i grunn fint..Hadde en del fine kjoler, men vanskelig å finne frem i kaoset der..

Gjest lillelinn
Skrevet

har de mange forskjellige str?

det er 10 min fra oslo med tog

Skrevet

Salongen ligger i Lillestrøm.

Det er godt utvalg der, mange kjoler og mange ulike størrelser, men det er stive priser...!!

Skrevet (endret)

Kjøpte også kjolen min der. STIVE priser og slett service. Fikk ei rett så uengasjert drops tyggende dame som syns ALLE kjoler satt som støpt :forvirret: (Det gjorde de ikke..)

Mange flotte kjoler der da. Ligger i Lillestrøm.

Edit: de tar et tillegg for justering og oppdamping av kjolen på ca 1200kr

Endret av Dions
Skrevet

Nei det er ikke lov å ta bilder der. Var med svigerinna mi dit. Ho var fornøyd med salongen ho tror jeg :)

Skrevet

Jeg tok bilder der... Det var ingen som sa noe på det....

Skrevet (endret)

Jeg fikk kjempegod sverice der, av ei som het Linn tror jeg. Jeg og mamma fikk først litt omvisning på hvor de forskjellige typer kjoler hang, og kunne jeg finne de likte eller spørre om hjelp. Det passet meg utmerket i allefall :) Prøvde 4-5 kjoler og fikk god tilbakemelding på hvordan de satt etc. Endte til slutt med en nydelig en fra Lilly :) litt dyrt ja, men pappa betaler :lur: De hadde også godt utvalg i skog og slør, selv om jeg ikke kjøpte dette når jeg var der sist. Vi fikk lov å ta bilde etter ät de hadde bestemt oss for at vi skulle kjøpe den:) Anbefaler virkelig å dra dit! :)

Endret av LilleSiri
Skrevet

Det er ikke lov til å ta bilder der før man har bestemt seg for hvilken kjole man kjøper. Man kan jo selvsagt snike seg til noen mobilbilder da :lur:

Jeg synes ikke prisene var veldig stive, da har dere ikke vært på Solgunns Boutique i lillestrøm - DER er prisene STIVE! :haar:

Akkurat nå er det SALG hos Kristins! ca halv pris! :hoppe:

Har veldig mange kjoler der, også mange fine på salg! Salgskjoler fra Pronovias, St. Patrick, Maggie Sottero ++ Var nesten sånn at størstedelen av butikken var på salg nå... :duskedame:

Jeg var der i går, hadde bestilt time. Var da en annen person der samtidig som fikk hjelp av en annen dame. Fikk beskjed når jeg kom at jeg kunne titte litt rundt selv og plukke ut mine favoritter. Plukket vel ut en 5 stk.. Prøvde så de, også sa jeg til hun som hjalp meg at siden hun nå hadde fått inntrykk av hva jeg likte, så kanskje hun kunne finne et par til meg som jeg kunne prøve.. Det gjorde hun gledelig + at hun sa det var en kjole hun veldig gjerne ville at jeg skulle prøve i.o.m. at jeg hadde en benlengde som hun mente passet veldig fint til en kjole hun tenkte på.. Og i øyeblikket er det denne ene kjolen hun plukket ut til meg som jeg vurderer å kjøpe i morgen! :D Den var på salg nedsatt fra 15.000,- til 8.000,- Så jeg er altså veldig fornøyd med service der! :Nikke: Var svært behjelpelige med alle spørsmål..

Lykke til på kjolejakten Lillelinn! Jeg syns det er verdt å ta turen til Lillestrøm :)

Skrevet

Jeg kan trygt anbefale Kristins, og jeg fikk også hjelp av Linn. Hun er superdyktig og tar seg god tid. Det lønner seg å bestille tid, for hit er det mange som drar for å se på kjoler. De har godt utvalg i kjoler i alle stiler, masse sko, slør og annet tilbehør. Jeg dro dit etter at min kjole hadde blitt ødelagt av stedet der jeg kjøpte den, og fikk superservice!

Kan også anbefale å ta med deres fremtidige ektemenn dit, for de har godt utvalg i herretøy også :)

Gjest lillelinn
Skrevet

jeg må dra inn på en lørdag, da har de desverre ikke time bestilling...

så får vel ta en tur først for å titte lit, så kan jeg evt bestille time neste gang :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...