Gjest Mylady Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hei Jeg vil gjerne ha tips og ideer til hva dere finner på med kjærestene deres? Primært på ettermiddag/kvelder, men vil gjerne høre hva dere gjør av koselige ting i helgene. Jeg vil ha litt kvalitetstid med min kjære, og ikke bare se på film,ha sex, etc. Håper på mange tilbakemeldinger!!!! Come on girls, help me out;)
thapara Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 (endret) .. Endret 5. mars 2009 av thapara
LilleSol Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Vi ligger ofte og leser sammen, i hver vår ende av sofaen. Er det noe ekstra morsomt eller sært i det vi leser, leser vi det høyt. Vi spiller spill, spiller kort, x-box, leier oss en film og tar ett glass vin. Pusler litt i leiligheten sammen og trener sammen. I helgene er det mat, vin, bøker og kanskje en hyttetur eller to. Vinter tilbringes i bakken på ski.
Gjest Chrissy82 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Vi går turer i skogen eller andre steder, lager god mat, drikker vi sammen, prater om alt og ingenting, spiller spill/kort, kino, besøke eller få besøk av venner/familie, høre på musikk osv.. det finnes mye man kan gjøre.. men det kommer vel helt ann på hva begge liker og ikke liker å gjøre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Vi bruker å dra å fiske på sommerene, eller gå turer gjør vi veldig ofte. Av og til tvtitting,med smågodt og kos Så besøker vi ofte venner, iallefall i helgene og kanskje drar på kino eller ut sammen med dem På hytta er vi også ofte
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Nei, en vanlig uke blir det til å spise middag sammen, ser på tv sammen, også sitter han og lager musikk på datarommet, mens eg sitter å ser tv eller skriver eller liknende. Vi går også en times tur hver dag. Kanskje kjedelige rutiner for noen, men godt for oss:)
Anglofil Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 (endret) Vel, vi bor ikke i nærheten av hverandre, så når vi først er sammen liker vi å gjøre mange av de "vanlige kjærestetingene", men også: - Gå turer i parken. - Vindushoppe, gå innom gamle brukthandlere (vi er like glade i gamle bøker), handle. - Spise en god middag på restaurant i ny og ned. Sist tok vi på oss finstasen og hadde skikkelig kvalitetstid. - Dra i fornøyelsesparker (det er alltid fint å ha noen å dele minnene med, synes nå jeg da). - Piknik ute i det fri, om været tillater det. - Lage middag sammen. - Kinoturer. Mvh Yvonne Endret 2. september 2008 av Yvonne
BrunetteBarbie Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 (endret) Tivoli. Ta en harrytur over til sverige eller med danskebåten? Noen ganger leser vi for hverandre. Ganske ok. Ellers vil jeg anbefale turer, felles hobby, invitere til sammenkomster, eller dra på hytte/telttur. Finne på noe med venner. Dra til badeland f.eks Personlig er jeg ikke glad i kino, og spise ute gjør vi ganske ofte, så for min del "tells" ikke det. Går som regel på kino kun fordi han vil, og det er ikke ofte jeg gidder men man må møtes på halveien Endret 3. september 2008 av BrunetteBarbie
Fantomina Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
AnetteR Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 I løpet av en vanlig uke; - jobbe/studere sammen ved spisebordet flere kvelder i uken. - gå en lengre tur sammen 2-3 ganger i uka - spiser middag eller kvelds sammen hver dag. - spiller brettspill eller kort - vi har enkelte felles tv-serier vi liker. - deler en flaske rødvin og skravler litt. - gå ut og spise eller på kino, nesten ukentlig. - møtes i sentrum etter jobb om det er noen spesielle happenings. - husarbeid - mye koseligere når man er to som jobber samtidig - lese avisene på senga minst en helgedag. Her prøver vi å holde TV'en avslått om man ikke har noe konkret man skal se på, da får man mye mer kvalitetstid sammen.
Gjest Magica de Spell Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Vi gjør veldig mye sammen. Noen ting er hverdagslige, mens andre ting er mest forbeholdt helger. - Trener sammen flere ganger i uken - Klatrer - Hører på og diskuterer musikk - Går på konserter - Går på kino - Stikker ut og tar noen øl - Spiser ute - Fjelltur/topptur/telttur Generelt snakker og diskuterer vi mye, i tillegg til at vi ler mye sammen. Men det er ikke akkurat noe vi "finner på". Noe som er veldig verdifullt for oss er at vi har flere felles hobbyer, og vi får dermed mye "gratis" kvalitetestid gjennom dem.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #12 Skrevet 3. september 2008 Vet du, det vet jeg faktisk ikke; har liksom ikke tenkt så mye over akkurat det spørsmålet. Vi bor sammen, så når vi er ferdig på jobb, går resten liksom av seg selv. Ikke så mye ferdigplanlagte - tar ting mest på sparket - alt etter formen. Vi stortrives i hverandres selskap, og har det utrolig deilig og morsomt sammen. Vi flyttet sammen etter 6 uker sammen, og har nå vært sammen i snart 8 år. Det føles forferdelig tomt når vi er borte fra hverandre ( f.eks. jobbreiser osv.. ). vi trives så godt sammen, at vi heller ikke har lyst til å "gå ut" uten den andre. om jeg skal summere opp hvordan vi har det sammen, må det bli generellt: har "lesekvelder" ( hver sin bok i horisontalen på sofaen, deler en flaske eller to med vin og skravler, youtuber sammen etter morsomme klipp, kino, lager mat sammen, drar på besøk, shopper ( faste shoppeturer til London og Roma hvert år ), elsker, spiller spill, går turer, svømmer, reiser mye og opplever, pusser opp ( finner alltid noe å pusse opp - stort hus!! )konserter osv...osv... Vi har i tillegg tre barn sammen, og synes derfor det er kjempeviktig å prioritere kjærestetid så mye som mulig - og det klarer vi!!! Jeg tror det er viktig i et forhold å ikke være så bekymret for "dødtid", og at man hele tiden må finne på noe. Er man komfortable sammen, trenger man ikke fokusere så mye på slikt.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #13 Skrevet 3. september 2008 vi gjør vel egentlig ikke noe serlig vi heller.' så egentlig er denne tråden nyttig for meg også
Chianty Skrevet 3. september 2008 #14 Skrevet 3. september 2008 vi gjør vel egentlig ikke noe serlig vi heller.' så egentlig er denne tråden nyttig for meg også den var min....
Gjest Glør Skrevet 3. september 2008 #15 Skrevet 3. september 2008 Vi lager mat sammen, leser høyt for hverandre, spiller wow sammen, går tur med hunden. Noen ganger stikker vi på ting som skjer rundt omkring, eller bare road trips med bilen.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2008 #16 Skrevet 3. september 2008 Surf på nettet sammen , finn spennende internettsider, vær hjemme og kos dere! Prat masse og fortell hverandre historier om problemer og mye detaljer, så blir båndene tettere og dere bli venner.
Gjest Bloom Skrevet 3. september 2008 #18 Skrevet 3. september 2008 Vi går på kino sammen, går på kafe, går ut å spiser, lager mat sammen eller har overraskelseskvelder hvor en lager god mat uten å fortelle hva det er, gjerne med god vin.. Ellers så trener vi sammen, svømmer, sykler, går turer, drar på hytta, besøker famile og venner, spiller brettspill, spiller wii, ser på film og tv, og ikke minst snakker og ler vi masse sammen.
Karry Skrevet 3. september 2008 #19 Skrevet 3. september 2008 Når jeg leser alle de fine svarene du har fått, så ser jeg for meg hvor hyggelig folk har det rundt omkring. Og så ser jeg bare hvor riktig min egen skilsmisse er!
#Angel# Skrevet 3. september 2008 #20 Skrevet 3. september 2008 (endret) Vi lager som regel alltid middag sammen, og ellers så ser vi på tv, film, speler tv-spel, vindusshopper, har besøk av familie og venner eller besøker familie og venner. I tillegg så hender det at vi reiser vekk eller går ut. Og så tuller vi masse, og har det utrulig gøy sammen. Sånn går nu dagan :love: Endret 3. september 2008 av #Angel#
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå