Gå til innhold

Prøving av kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå på torsdag skal jeg prøve brudekjole. Har fått med meg forlovern og ei god venninde =)

Både gruer og gleder meg! =)

Noen av dere som har vært å prøvd kjole?

Har dere noen tips eller lure ideer til denne dagen?

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest øyenstikker*utlogget
Skrevet

Prøv mange forskjellige kjoler, også i snitt som du ikke har tenkt å ha. Kan få deg en overraskelse, for brudekjoler kan sitte veldig annerledes på deg enn det du tror på forhånd :jepp:

Gjest lillelinn
Skrevet

smink det pent.. om du pleier å bruke sminke, sett opp håret litt , så føler du deg litt bedre om du gruer deg. sånn har hvertfall jeg det :D

i tillegg får du er bedre inntrykk :D

Gjest Rompetroll
Skrevet

Og ta med deg et par sko i den høyden du tror du kommer til å ha. Det er hvertfall ok å prøve med sko som passer på foten, synes nå jeg.

Gjest Gjest_Søta_*
Skrevet

Ta på deg litt pent undertøy (trenger ikke være så fancy, men damen i butikken blir jo å se det når hun skal hjelpe deg) og ta gjerne på en tynn strømpebukse i solbrun farge. Både mer behagelig og du føler deg ikke så avkledd.

Ellers så er det vel bare å senke skuldrene å nyte å få all oppmerksomheten! Brudekjoleprøving er bare stas! :rødme:

Skrevet

Kos deg prøving! Du kommer til å føle deg som en prinsesse! Det er kjempegøy!! Er enig med rådene overfor :jepp:

Gjest Chrissy82
Skrevet

Helt enig! Kos deg og nyt det!! Du har noe å glede deg til!

Skrevet
Ta på deg litt pent undertøy (trenger ikke være så fancy, men damen i butikken blir jo å se det når hun skal hjelpe deg) og ta gjerne på en tynn strømpebukse i solbrun farge. Både mer behagelig og du føler deg ikke så avkledd.

dette tipset skulle jeg ha hatt da jeg skulle prøve kjole, tenkte ikke på at noen skulle se meg i undertøy, og jeg følte meg ikke akkurat pen, uff;(

Men fant kjolen jeg ville ha uansett:) Og det var den jeg ikke hadde trodd jeg ville like på forhånd...

Skrevet

tusen takk for mange gode tips, kjære medbruder! :)

I morgen er det prøving - og jeg gleder meg!

Lykke til videre med planleggingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...