meta2 Skrevet 2. september 2008 #1 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Vi var i København i fjor sommer og fikk shoppet litt. Men med fire unger og mann på slep var det ikke så lett. Fant en del fint på New York som ligger i Strøget. Men så fikk jeg ikke prøvd det på. Nå planlegger min mor, søster og jeg en tur. Siden det ikke blir Newcastle, så vil vi finne en by i Europa. Vet at det er en New York i en annen by, men må høre med naboen hvilken. Er det noen som vet? eller har link. Endret 2. september 2008 av meta2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 2. september 2008 #2 Del Skrevet 2. september 2008 Hei ligger en i gågada i Århus.Husker jeg feil eller heter den Yorker eller mener du en anna en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 Vi var i København i fjor sommer og fikk shoppet litt. Men med fire unger og mann på slep var det ikke så lett. Fant en del fint på New York som ligger i Strøget. Men så fikk jeg ikke prøvd det på. Nå planlegger min mor, søster og jeg en tur. Siden det ikke blir Newcastle, så vil vi finne en by i Europa. Vet at det er en New York i en annen by, men må høre med naboen hvilken. Er det noen som vet? eller har link. Jeg var på mallorca i sommer og i Palma på et stort kjøpesenter hadde de denne butikken. Husker ikke hva senteret heter, men kjøpesenteret er det største på øya. Hadde endel fint der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsa! Skrevet 2. september 2008 #4 Del Skrevet 2. september 2008 http://www.newyorker.de/microsites/themenseite/ Er det denna du mente? Den har de i Århus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 2. september 2008 Tusen takk for hjelpen. Er denne, New Yorker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 2. september 2008 #6 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har vært på denne butikken i Hannover, og siden det er en tysk kjede vil jeg tro at den finnes de fleste steder i Tyskland. De har en store locator på siden, de har butikker i de fleste land i Europa også, bl.a Sverige, Spania, Frankrike osv. http://www.newyorker.de/pages/en/company/storelocator.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nienna83 Skrevet 2. september 2008 #7 Del Skrevet 2. september 2008 Har sett den flere steder i Tyskland og Latvia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 2. september 2008 #8 Del Skrevet 2. september 2008 Har sett den flere steder i Tyskland og Latvia. Elsket denne butikken jeg:D var der i Riga. der skal jeg tilbake:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå