Gjest Bedratt Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hei alle sammen. Kona var i fjor utro med en gift mann. Jeg avslørte dem, og senere kom det frem at de hadde vært sammen en dag på hans hytte. Les mer her http://www.geocities.com/sexellerikke/ og si din mening om det. Jeg trenger råd fra spesielt kvinner, slik at jeg bedre kan forstå min kone, og hva jeg skal gjøre. Takk.
annamaria8 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Her ønsker du nok en bekreftelse på dine mistanker. Hvordan kan vi andre vite noe om "fakta", når det er du som er vår eneste kilde? Du er jo ganske langt inni saken følelsesmessig til å være objektiv, må du huske på. Jeg foreslår at du prøver å skifte fokus. Er kona di den eneste skyldige i dette forholdet (betyr sexen noe fra eller til - de hadde uansett et kjærlighetsforhold?) eller manglet kona di noe i forholdet deres som hun måtte et annet sted å finne?
Humleblomst Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 De hadde nok sex ja. Om de så ikke har hatt samleie har de ihvertfall gitt hverandre orgasmer. Spørsmålet (mener jeg) er vel hvorfor hun søkte ut av forholdet. Har ekteskapet skrantet? Og ikke minst, er det blitt bedre igjen nå? For det må jo være en årsak til at hun ikke syntes hun fikk nok ut av det forholdet hun allerede hadde. Og den årsaken trenger helt klart ikke å være deg! Det kan være så enkelt som at dere har brukt for lite tid sammen en periode. Eller at dere ikke kommuniserer bra sammen. Eller at hun rett og slett ikke vet å sette pris på og fokusere på det dere har sammen. Om ekteskapets problemer fortsatt er der, er nok ikke terskelen særlig høy for at noe lignende skjer igjen når ting har roet seg. Og spesielt siden hun ikke forteller hele sannheten, og bagatelliserer det hele.
Bomullstrusa Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg tror dessverre også at de hadde sex... Hvorfor kan ikke folk bare være greie mot hverandre...
Gjest Isak Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Her ønsker du nok en bekreftelse på dine mistanker. Hvordan kan vi andre vite noe om "fakta", når det er du som er vår eneste kilde? Du er jo ganske langt inni saken følelsesmessig til å være objektiv, må du huske på. Jeg foreslår at du prøver å skifte fokus. Er kona di den eneste skyldige i dette forholdet (betyr sexen noe fra eller til - de hadde uansett et kjærlighetsforhold?) eller manglet kona di noe i forholdet deres som hun måtte et annet sted å finne? Du har selvsagt rett i det du sier her. Jeg har selvsagt ingen grunn til å legge frem "feil" fakta her. Det er kun for min egen del. Det er en lang historie hele greia, og vil selvsagt ikke legge det frem her. Selvsagt er det flere sider av en sak. Men dette er en klassisk historie hvor man treffer andre for spenning og bekreftelse etc. Jeg tar det som en selvfølge at de hadde sex, men det er selvsagt viktig når man skal bygge opp igjen tillitt og gjensidig respekt, at man har fortalt sannheten om sitt sidesprang. Vi elskre hverandre høyt og vet at vi innerst inne vil ha hverandre. Men hvordan tror du jeg føler det, når vi har sex, og jeg er dypt inne i henne, og vi holder godt rundt hverandre; tror du jeg noensinne vil kunne si til henne at vi føler oss "som ett". Det utrykket, pluss "tilfredsstille", er ikke lenger ord i sammenheng med sex lenger for meg/oss.
samsonite Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Hva har det å si om hun hadde sex eller ikke? Hun har jo forlengst krysset grensen for utroskap. Sex i dette tilfellet er som smør på flesk spør du meg.
Gjest Bedratt Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 De hadde nok sex ja. Om de så ikke har hatt samleie har de ihvertfall gitt hverandre orgasmer. Spørsmålet (mener jeg) er vel hvorfor hun søkte ut av forholdet. Har ekteskapet skrantet? Og ikke minst, er det blitt bedre igjen nå? For det må jo være en årsak til at hun ikke syntes hun fikk nok ut av det forholdet hun allerede hadde. Og den årsaken trenger helt klart ikke å være deg! Det kan være så enkelt som at dere har brukt for lite tid sammen en periode. Eller at dere ikke kommuniserer bra sammen. Eller at hun rett og slett ikke vet å sette pris på og fokusere på det dere har sammen. Om ekteskapets problemer fortsatt er der, er nok ikke terskelen særlig høy for at noe lignende skjer igjen når ting har roet seg. Og spesielt siden hun ikke forteller hele sannheten, og bagatelliserer det hele. Huff, jeg burde vel registrert meg her. Var meg som svarte på over her også altså, men det skjønte der vel. Det er vel også forskjellig for hvordan man definerer hva som er sex eller ikke. Jeg kan gjerne tro at de ikke har hatt samleie, men jeg mener iallefall at eventuell "fingring" og annet på hverandres kjønnsorganer er å ha sex. Diskusjonen om vårt forhold, problemer, kommunikasjon etc er en helt annen sak som jeg ikke vil ta her i dette forumet. Her gjelder det kort og godt; hadde kona sex eller ikke? Jeg er en lite sjalu person av natur, og jeg vil faktisk bare bli lettet og glad hvis hun hadde innrømmet den opplagte sannheten. Jeg ville da heller brukt det at de hadde sex til noe positivt istedet.....fantasier etc.....da vi har (hadde) et godt sexliv hvor vi ofte fantaserte om både det ene og det andre.
Gjest Bedratt Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Hva har det å si om hun hadde sex eller ikke? Hun har jo forlengst krysset grensen for utroskap. Sex i dette tilfellet er som smør på flesk spør du meg. Forsåvidt enig i deg, men her dreier det seg om man bør lyve til sin ektefelle om opplagte ting. Vi skal bygge opp igjen vårt forhold, og det blir feil, når det er basert på opplagt løgn, håpløse bortforklaringer, tåkeprat etc
Gjest Bedratt Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Utroskap = løgn. Men er man avslørt, bør man legge ALLE kortene på bordet, iallefall de som er så tydelige som i dette tilfellet. Man bør liksom være ferdig med løgner når man er avslørt, og har bestemt seg for å gå videre i ekteskapet, bygge opp igjen tillit etc.
Humleblomst Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Er du sikker på at du og din kone har samme syn på hva som er sex? For når hun sier at hun ikke har hatt sex, kan det bety at hun ikke har hatt samleie. Det er veldig mange som mener at samleie=sex og sex=samleie. Jeg er forsåvidt enig med deg i at så lenge det er kjønnsorganer innblandet, så er det sex. Men det er ikke sikkert at hun er enig. Bare en tanke...
samsonite Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Forsåvidt enig i deg, men her dreier det seg om man bør lyve til sin ektefelle om opplagte ting. Vi skal bygge opp igjen vårt forhold, og det blir feil, når det er basert på opplagt løgn, håpløse bortforklaringer, tåkeprat etc Det skjønner jeg godt, og jeg er svært imponert over din taklingsevne, men løgn følger ofte med utroskap, det vet du godt. Jeg slenger meg på og tror også de hadde sex i en eller annen form, men det er jo ikke mer enn en tro. Spør deg selv, er du i stand til å stole på at hun snakker sant, og er du villig til å risikere og bli bedratt igjen, av samme person? Jeg mener du fortjener bedre, men dette er din avgjørelse... Jeg skjønner godt at dette ikke er lett for deg.
annamaria8 Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Jeg tror at kona di er redd for at du vil presse henne til å tilstå bare for å kunne si noe a la; "Hah! Jeg visste det!" Og for all del, du har jo rett til det, vi føler jo at rettferdigheten skal rå her. Hun vil kanskje tilstå når hun innser at det ikke ødelegger sjansene for en start mellom dere? Ironisk nok føler du at det er nettopp den tilståelsen som er hinderet. At fruen ikke vil tilstå, evt snakke om det, har kanskje den årsaken at hun prøver å glemme det. Kanskje hun ikke har innrømmet det for seg selv enda heller? Man må først innrømme for seg selv før man kan innrømme noe for andre.
Gjest *Ulla* Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Selvfølgelig hadde de sex. Å tro noe annet ville være å leve i total fornektelse spør du meg.
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 De hadde sex. Det er så sikkert som du kjører bilen din til matbutikken! Håper for all del at du ser mellom fingrene på dine egne følelser og innser hvor hjerterått det hele har vært for deg. Ikke nok med at hun er utro, hun har servert deg løgn på løgn, og vil fortsatt ikke fortelle deg hele sannheten. Etter min mening om man noengang skal ha en sjanse til å bygge opp et forhold etter et sidesprang legger partneren seg langflat. Hun har såvidt neiet! Kom deg videre.. Det finnes så utrolig mye bra der ute som bare venter deg i fremtiden.. om du våger! Synes virkelig synd på deg om du velger å beholde Kona etter dette champ5
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 Jeg må legge til at om du velger å bygge opp forholdet ditt etter dette, med disse forutsetningene kan du gjøre deg klar for å bli behandlet som en potet i hele sekken. Dette er enkel psykologi. Jeg har sett det gjentatte ganger og opplevd det personlig! Hun vet akkuratt hvor hun har deg slik hun trikser nå. Vanskelig å innse når du elsker mennesket. Vil du leve et liv som dørmatte..
Gjest Bedratt Skrevet 2. september 2008 #19 Skrevet 2. september 2008 Er du sikker på at du og din kone har samme syn på hva som er sex? For når hun sier at hun ikke har hatt sex, kan det bety at hun ikke har hatt samleie. Det er veldig mange som mener at samleie=sex og sex=samleie. Jeg er forsåvidt enig med deg i at så lenge det er kjønnsorganer innblandet, så er det sex. Men det er ikke sikkert at hun er enig. Bare en tanke... Klar over at mange har forskjellig syn på hva som er sex, men hvis kona eller noen andre tror det må være samleie for å være sex, da lurer jeg på om forstanden er blitt borte. Å feks "go down" på hverandre må vel for all den defineres som sex. Hun benekter jo det også.
Jade Skrevet 2. september 2008 #20 Skrevet 2. september 2008 Personlig tror jeg de hadde sex, utifra det du skriver. Men uansett så virker hele greiene så intenst følelsesmessig, at for meg hadde det ikke spilt noen rolle om de hadde sex eller ikke. Det ville bare vært en fysisk bekreftelse på det de allerede følte. Jeg ville stillt spørsmålstegn på hvorfor hun avsluttet dette forholdet, hvis de elsket hverandre så sterkt? PS. du bør skifte bakgrunnsfarge på den websiden din, jeg ble nesten "snøblind" av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå