Gjest jente_19 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hei nå har det seg at jeg og typen min har vært sammen i 2 og et halvt år. Vi har det somregel supert. Vi bor ikke sammen fordi han går på en annen høyskole enn meg. Derfor bor vi i forskjellige hybler. Vi har ikke bodd slik lenger enn 3 uker. Det startet med at jeg fant en annen kvinnetruse i typen min sin seng (igår.) Vi fikk begge sjokk! Altså jeg vet på en måte at han aldri har eller ville vært utro mot meg. Men jeg er usikker for det. Jeg så på trusa å den var str.40 og den virket ganske ren... Jeg og typen min satt å lurte på hvordan den kunne kommet i hans seng. Han fortalte at han hadde vaskt klærne sine for en uke siden (på felles vaskeri) og deretter hadde han kastet de i senga for å så sortere. Da har sikkert den uønskede trusa kommet mellom sengen hans. Det er her vi tror trusa kom med, i en feil. Fra tørketrommelen eller no. (fordi tørketrommelen ligger litt høyt oppe, så det går nesten ikke ann å se om du fikk med alle klærne, derfor har sikkert en dame glemt den, og typen min tok den med..) Kjæresten min er ikke den utro typen. Han er sjenert, han har kun vært ute 2 ganger, og han snakker med meg hver eneste kveld og dag. (ringer) Vi har også ofte webcamera på for å se hverandre. Han har ikke noe særlig jentevenner, ingen jenter på MSN ol. Og uansett, er det noen kvinner som går ifra trusa si, etter sex? Jeg er 99% sikker på at han ikke har gjort noe, men jeg vil vite det 100%! Hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hadde dumpet ham for sikkerhets skyld...
Supramundane Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Du kan ikke vite 100% sikkert. Det kan man aldri. Finnes jo ingen garanti. Du får bare stole på han.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hei nå har det seg at jeg og typen min har vært sammen i 2 og et halvt år. Vi har det somregel supert. Vi bor ikke sammen fordi han går på en annen høyskole enn meg. Derfor bor vi i forskjellige hybler. Vi har ikke bodd slik lenger enn 3 uker. Det startet med at jeg fant en annen kvinnetruse i typen min sin seng (igår.) Vi fikk begge sjokk! Altså jeg vet på en måte at han aldri har eller ville vært utro mot meg. Men jeg er usikker for det. Jeg så på trusa å den var str.40 og den virket ganske ren... Jeg og typen min satt å lurte på hvordan den kunne kommet i hans seng. Han fortalte at han hadde vaskt klærne sine for en uke siden (på felles vaskeri) og deretter hadde han kastet de i senga for å så sortere. Da har sikkert den uønskede trusa kommet mellom sengen hans. Det er her vi tror trusa kom med, i en feil. Fra tørketrommelen eller no. (fordi tørketrommelen ligger litt høyt oppe, så det går nesten ikke ann å se om du fikk med alle klærne, derfor har sikkert en dame glemt den, og typen min tok den med..) Kjæresten min er ikke den utro typen. Han er sjenert, han har kun vært ute 2 ganger, og han snakker med meg hver eneste kveld og dag. (ringer) Vi har også ofte webcamera på for å se hverandre. Han har ikke noe særlig jentevenner, ingen jenter på MSN ol. Og uansett, er det noen kvinner som går ifra trusa si, etter sex? Jeg er 99% sikker på at han ikke har gjort noe, men jeg vil vite det 100%! Hva tror dere? Jeg syns det høres ut som en logisk forklaring jeg =)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hvis som du sier han er sjenert hadde jeg ikke hatt noen grunn til å tvile på han. Og vel nå har jeg bare sex hjemme, og der trenger jeg liksom ikke huske på trusa, men jeg hadde nok neppe lagt den igjen om jeg hadde hatt sex hos noen.
Nabodama Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg syns det høres ut som en logisk forklaring jeg =) Jeg også.
Gjest TittTitt Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Virker som du bare må stole på magefølelsen din Utifra slik du beskriver han, så virker ikke det som du har ne å være bekymret for :o)
Fluffie Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Hvis trusa er ren saa er det ikke saa mye og lure paa Man ser/lukter det om den har vaert brukt.
Humleblomst Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Kan du ikke fortelle ham at du føler litt på dette her? Fortell ham at du virkelig ønsker å stole på ham, men han må jo være enig i at det er litt suspekt å finne en dametruse i sengen hans. Det kan være det hjelper å snakke litt mer om det, og at du ser hvordan kroppsspråket hans er under samtalen. Som påpekt over her er det ikke mulig å bli 100% sikker på om han er utro eller ikke. Ikke uten at du har ham boende i låst bur, og mater lufter og mater ham som en hund. Men sansynligheten for at han er ærlig er vel ganske stor, hvis dere har et så godt forhold som dere har. Du kan dessverre ikke gjøre stort annet enn å snakke litt med ham (men ikke på en slik måte at han føler at du absolutt ikke stoler på ham) og ta tiden til hjelp. Og forresten: Hvis du hadde vært utro i din seng, hva er sansynligheten for at du ville skiftet på sengen etterpå? Og isåfall fjernet eventuelle tegn på utroskapen? Hvis ikke han er følelsesløs og systematisk utro, og at dette var en glipp fordi det har skjedd så ofte (noe det ikke høres ut som det er), ville han nok vært mer forsiktig enn å la en dametruse ligge igjen etter utroskap.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 He he...han har skikkelig uflaks da, når akkurat den ene tingen som skulle følge med fra vaskeriet skulle være en dametruse ) Hvor sannsynlig er det at man får andre sine klær med fra vaskeriet, den havner tilfeldigvis i senga (av alle steder) og på toppen av alt er det en dametruse!! Hadde normalt ikke kjøpt denna forklaringa, men akkurat her høres det ut som denne typen ikke er utro-typen...så da kan det vel stemme. Og - som du sier - jeg legger aldri trusa mi igjen hos en jeg har hatt sex med. Da måtte det isåfall være en som VIL plante den der for at vedkommende skulle få problem med dama...
Mamma1 Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Syns det høres veldig logisk ut, men 100%sikker blir du nok ikke. Glem det, kom deg videre.
Licota Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Eller kanskje han har kjøpt den selv. *fnis* Finnes nok av menn som liker /tenner på dameundertøy, på seg selv!
annamaria8 Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Hadde dumpet ham for sikkerhets skyld... Nei, for all del ikke hør på dette rådet! Kjærligheten deres høres altfor viktig ut for at det kan være noen annen forklaring enn den dere alt har kommet frem til. Og den er jo svært plausibel også. Snakk med kjæresten din om saken. Han går kanskje og uroer seg han også for hva du tenker.
Caramela Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Jeg syns det høres ut som en logisk forklaring jeg =) Heeeelt enig! Jeg har bodd i samme situasjon, med fellesvaskeri og hele pakka. Det har hendt flere ganger at jeg har fått meg meg en sokk, en boxer o.l som andre har glemt ved å ikke sjekke vaskemaskinen da den er tom. Slikt småtøy henger ofte igjen i kanten av maskina, så, sånn skjer Men ok, hadde blitt overrasket og skeptisk med en gang selv også, men hva har man om man ikke lenger kan stole på kjæresten sin? Stol på han du
Gjest Gaia Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Sånn du beskriver det hele hadde jeg absolutt ikke tvilt på at det var sant. Den lå nok igjen etter forrige tørk i trommelen. Og hvem går fra trusa si etter et ligg? Han får henge den opp på oppslagstavla på skolen og etterlyse eieren!
Mamma1 Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Det er vel heller tvilsomt om han hadde kjøpt en truse i størrelse 40 om han tenner på dametruser? Nei, stol på ham du.
Idnar Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Jeg ville stolt på han! Ville jo trodd at hvis man først sku være utro så ville man sørget for å skjule det på beste måte! Hadde i så fall damen lagt igjen trusa som et minne ville vel gutten ha merket det å gjemt den... Tror du hadde merket det på reaksjonen hans når dere fant den.. Jeg synes forklaringen hans var god nok til at jeg ville ha stolt på han!
Heritære Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 Tror nok ikke du trenger å bekymre deg og er enig med de over som synes det høres ut som en logisk forklaring
Ce'Nedra Skrevet 2. september 2008 #19 Skrevet 2. september 2008 Jeg har også brukt fellesvaskeri, og det var særlig ofte at man fikk med en sokk eller truse som hadde gjemt seg bort i vaskemaskinen når man vasket sine egne klær. Jeg synes det høres ut som en helt logisk forklaring, og ville ikke mistenkt han pga. noe sånt.
Gjest *Ulla* Skrevet 2. september 2008 #20 Skrevet 2. september 2008 Ved første øyekast virker det jo litt suspekt, men jeg ville nok stolt på han. Det virker som du kjenner ham såpass godt at du ville merket på reaksjonen hans om noe ikke var som det skulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå