Gå til innhold

erstatning for band

Fremhevede innlegg

Skrevet

OK jenter, nå trenger jeg noen til å vurdere dette. Selv har jeg grublet så mye at jeg ikke klarer å tenke fornuftig - og bedømme om denne ideen jeg fikk er god, eller latterlig dårlig.

Jeg har lyst til å ha litt annerledes musikk i bryllupet. Både jeg og samboeren er glade i klezmer, og det er ingenting som løfter en fest så mye som klezmer dansemusikk, eventuelt balkanmusikk i litt lik utførelse. Nå vet jeg ikke av noen musikere som tar på seg slike oppdrag, og vi har budsjettbryllup, men har ikke lyst til å la det ødelegge alt. Et stereoanlegg kunne vel gått til nød, men hva med dette:

Ha en prosjektor med storskjerm/lerret inntil den ene veggen, og så laste ned en drøss av klipp/videoer på youtube eller andre steder, og vise der? Hvis vi får koblet til noen høyttalere da.... Blir det litt teit å ha "musikere" på en storskjerm og at folk danser ved siden av? Hmmmm.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i et par brullyp og det er faktisk bare 1 av de hvor det var band, resten har hatt annlegg med evt en DJ eller en cd som er spilt inn på forhånd og som en person bytter ut med gjevne mellomrom.

Skrevet

ville nok heller ha satset på en Dj ja...

folk ville kanskje ha fulgt mere med på hva som skjedde på filmen enn dansen ?

Gjest Rompetroll
Skrevet

Skal man kunne se et lerret må det være demået belysning i rommet og da vil det ta veeeeldig mye fokus. -TROR JEG!

Altså, ville ikke tro det er noe særlig.

Skrevet

Sukk - dere har vel rett. Har bare aldri vært i bryllup med DJ / CDer, så jeg er ikke helt sikker på hvordan det vil bli. Men det er vel det beste. Gjestene (i allefall vennene, vet ikke helt med familiene våre...) er veldig sosiale og livlige, men ingen er noe særlig til å danse. Så jeg forventer ikke noen voldsom action på dansegulvet. Heller at det blir koselig stemning rundt bordene. Da blir det sikkert bare dumt med et lerret som folk sitter og ser på. :)

Jeg spiller litt trekkspill selv, men det går vel liksom heller ikke an at bruden spiller opp til dans, he he...

Skrevet

Jeg synes ikke det hørtes så dumt ut med noe på lerret... Det er jo ikke noe dere trenger å ha hele kvelden, men kan ha på en-to-timers tid! Men det med lyset er jo litt viktig - kanskje dere har mulighet til å dempe belysningen ved lerretet men samtidig ha det passe lyst i resten av rommet?!

Vi har tenkt til å vise bilder på storskjerm av oss og venner og familie mens de venter på at vi skal komme fra fotografen. Tror det blir hyggelig + at da har de ukjente noe å snakke om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...