Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter på penger fra forsikringsselskapet mitt pga av et forsikringsoppgjør. Sendte inn papirene for et par uker siden. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på hva saken gjelder.

Når jeg kräsja med bilen, så tok det 2-3 uker.

Når jeg ödela kameraet mitt så tok det max en uke

Skrevet

gjelder bil her og.

(ble påkjørt)

tenkte jeg skulle ringe og høre etterhvert, men dersom det var normalt at det tok flere uker så kunne jeg jo gi dem lit mer tid

:)

Skrevet

Ring gjerne og mas :)

Ei jeg kjenner tör aldri å mase, og endte opp med 3 mnd uten bil fordi de hadde glemt henne...og det skjedde ingenting för jeg tvang henne ned på forsikringskontoret.

Skrevet

såpass ja..

nei hadde det gått så lenge hadde jeg nok ringt ja.

Skrevet

Jeg jobber i et forsikringsselskap, og kan på generell basis si at det varierer fra sak til sak - men også fra saksbehandler til saksbehandler.

Jeg ville tatt en kjapp telefon.

Skrevet

tok en telefon og de ventet på bekreftelese fra takstmannen. (jeg sendte over kopien fra verkstedet, men de ville vist ha den direkte også).. så ringte de meg opp senere igjen og spurte om kontonr for da var pengene klare til overføring

(men forrige gang jeg pratet med dem så hadde de jo kontonr mitt da... jaja.. det viktigste er jo at penga kommer)

Skrevet

Hadde vannlekkasje torsdag, takstmann fredag og pengen inne på konto onsdagen i uka etter. Og det var snakk om seksifret beløp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...