Gå til innhold

Mannen

Gjest Gjest_Mannen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Hei, første gang her, men jeg tenkte dette kunne være riktig forum å stille mitt spørsmål. Her er det jo eksperter fra øverste hylle :-)

Min kone og jeg har snart vært gift i ett år og jeg tenkte da å spørre her om råd til hvordan en slik dag kan/bør feires? Hva ville dere forvente/sette pris på på en slik dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rompetroll
Skrevet (endret)
Hei, første gang her, men jeg tenkte dette kunne være riktig forum å stille mitt spørsmål. Her er det jo eksperter fra øverste hylle :-)

Min kone og jeg har snart vært gift i ett år og jeg tenkte da å spørre her om råd til hvordan en slik dag kan/bør feires? Hva ville dere forvente/sette pris på på en slik dag?

Gjenskape bryllupsmiddagen, kanskje? Hvis det er mulig å lage samme middagen,da. Bare for dere to, naturligvis.

Ellers hadde jeg blitt veldig glad for en bukett med roser og et kort med noen fine ord om hvor glad han er for at vi giftet oss, hvor riktig det kjennes og at han er stolt av å ha meg som kone. Må jo finne noen ord som passer for dere.

Ellers er vel diamanter bankers, men ikke alltid like gledelig for lommeboka... Og hva ga du i morgengave? Var det øredobber kunne kanskje smykke i same serie være en fin ting. Eller motsatt:)

Endret av Rompetroll
Skrevet (endret)

For min del skal bryllupsdagen helst inneholde alene-tid. Vi planlegger gjerne dagen sammen, hvis vi i det hele tatt kommer på den, og da blir det gjerne restaurantmiddag. Det viktigste er at vi kommer for oss selv og kan sitte lenge og skravle.

Vi utveksler ingen gaver, men kanskje en blomsterbukett.

Endret av Gaia
Skrevet

Jeg synes det er en fantastisk tanke med det du sier om å gjenskape bryllupsmiddagen :)

Gjest Gjest_Mannen_*
Skrevet

Takker for gode tips, her er det absolutt noe som kan gjennomføres.

Skrevet
Jeg synes det er en fantastisk tanke med det du sier om å gjenskape bryllupsmiddagen :)

hadde vært knæsj det ja :)

Egentlig har det vel ikke så mye å si hva hun får, bare du husker dagen !!!

Gjest Mor til Marius
Skrevet

Har dere barn? sørg får og få barnevakt, alenetid er stikkordet denne dagen.

Så kan du ta henne med ut på picknikk om være tillater det og ta med en liten gave som du kansje har hørt at hun kunne tenke seg, vi kvinner er flinke til og legge igjen små hint ser du, er bare ikke altid mennene er like flinke og plukke dem opp hehe:) kansje du kunne spørt moren hennes eller en venninne om di kansje vet om noe hun kunne tenke seg!? så blir hun veldig overrasket at du hviste dette:)

Er være dårlig kan dere ha picknikken innendørs med levende lys, rolig bakgrunns musikk og teppe på gulvet med alt det dere måtte ønske av mat og drikke:)

Husk desserten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...