Gå til innhold

Intimbarbering av menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En x ønsket for noen år siden at jeg skulle "frisere" meg (altså "der" :-) fordi det "måtte" jeg.

Helt greit for meg og etterhvert gikk det litt sport i det.

Spørsmålet mitt er hvordan damene her ser på det med frisering / ikke frisering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes godt han kan frisere seg litt der nede ja :jepp: men det blir litt for lenge mellom hver gang han gjør det, så jeg maser... Liker det glatt jeg ;)

Skrevet

For de som liker det "frisert" eller glatt, sett igang. Jeg for min del liker naturlige mannfolk.

Skrevet

Jeg liker best glatte baller og frisert "oppå". Ser dumt ut med glattbarbert oppå hvis han har hår på resten av kroppen.

Skrevet

Helt glatt synes jeg ser merkelig ut. Spesielt på menn som har litt hår ellers. Blir litt sånn "hva skjedde der midt på?"

At det friseres litt slik at det ikke er veldig langt er helt greit.

Skrevet

jeg liker det godt frisert, da er det mye lettere å ikke lugge ham om jeg vil komme til selv med litt klær på... *fniser* ellers er jeg jo bare redd for å lugge.

det plager meg derimot på ingen måte om han ikke ønsker å stusse det, han gjør som han vil, men jeg sier nok ifra hva jeg ønsker, og hvorfor. :)

Skrevet

Ja, det er vel like mange meninger om dette som alt annet...

Spesifiseringen med glattbarberte baller (au...:-) og godt frisert ellers er god. Det var det jeg egentlig mente, men glemte å fortelle.

Det er jo også en kjent sak at det følger ganske mye "svineri" i hårvekst der nede. Og avhengig av "aktivitet" så foretrekker ihvertfall jeg at hun og jeg er godt friserte ;-)

Takk uansett.

Skrevet
Jeg liker best glatte baller og frisert "oppå". Ser dumt ut med glattbarbert oppå hvis han har hår på resten av kroppen.

Signerer denne. Ballene kan godt være som de er, men da bruker jeg ikke munnen min akkurat der. ;)

Skrevet (endret)
Signerer denne. Ballene kan godt være som de er, men da bruker jeg ikke munnen min akkurat der. ;)

Enig med deg Naria. Og det var vel det med munnen som jo er viktig her... .-)

Endret av Einar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...