Gå til innhold

Da var det gjort

Pokahonta

Anbefalte innlegg

Da passerte jeg eksen og dama omslynget..

Kroppen fikk en fysisk reaksjon, jeg ble kvalm og orket fint lite av pizzaen jeg hadde kjøpt med meg hjem.

Det går bra, men jeg tror bare jeg trenger noen klemmer her inne. Jeg trodde jeg var helt over han, men slike syn fester seg på hinna gitt.

Hvordan blir vi kvitt våre gamle spøkelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen fikk en fysisk reaksjon, jeg ble kvalm og orket fint lite av pizzaen jeg hadde kjøpt med meg hjem.

Det går bra, men jeg tror bare jeg trenger noen klemmer her inne. Jeg trodde jeg var helt over han, men slike syn fester seg på hinna gitt.

Jeg sender deg en hel haug med klemmer i full fart!

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Det må ha vært fryktelig vanskelig for deg å se, men trøsten må likevel være at en gang må være den første, og nå er det gjort! Kanskje det blir lettere for deg å gå videre nå som du har sett det med egne øyne at han har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pokah takker, og hun er jo en fighter! Tross alt.

Hun er kjempetøff! Jeg tror jammen jeg skal bli like tøff som deg!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Vi holder oss unna eksen og alt som minner oss om ham. Vi ber venner slutte og prate om ham hvis de fortsatt har kontakt med ham. Vi flørter og dater andre gutter.

Jeg har sett eksen sitte ved samme bord som meg på en bar og helt plutselig råkline med en felles bekjent. I tillegg til at det var kjemperart å se ham gjøre sånt med noen andre, var det såpass heftig at de andre som satt der ble ille berørt... Sånt synes jeg er ufint. :-P

I know how u're feeling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommer litt sent, men du får den allikevel :klemmer:

Forøvrig blir det bare lettere og lettere når du først har sett de en gang. Om ett år bryr du deg ikke hva han gjør, men koser deg heller sammen med din nye kjæreste som er både penere og bedre enn han :)

Endret av Confidence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommer litt sent, men du får den allikevel :klemmer:

Forøvrig blir det bare lettere og lettere når du først har sett de en gang. Om ett år bryr du deg ikke hva han gjør, men koser deg heller sammen med din nye kjæreste som er både penere og bedre enn han :)

Tjihi, Pokah takker!! Det blir jo lettere for hver gang!! Klem tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...