Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 jeg veit hva som skjedde 9/11, emn jeg tror faktisk de amerikanske myndighetene var med på angrepet mot seg selv. haha, ja, tenk det... bush er gal liksom... og vill etter olje og penger og makt. syke syke mannen! alle pengene som skal ligge i en safe under tårn2 ble flyttet til kjelleren i nabobygget(ikke tårn 1) dagen før angrepet. et "sikkerhetsteam" gjorde undersøkelser i begge tårnene i en to ukers periode før angrepet. en uke før angrepet sluttet de å ta med bombehundene på inspeksjon!?!? Før tårnene raste sammen var det flere eksplosjoner i etasjene på de lavere nivaåene i begge bygningene. Stålet bygningene var laget av, var beregnet å skulle tåle 500*C mer enn den temperaturet tårnene ble usatt for i brannene. FLYENE SOM LIKSOM SKAL HA KRASJET I BYGNINGEN ER FORTSATT OPERATIVE!? (i følge nummerering og identifisering) Flere av terroristene som liksom skal ha ofret seg selv, og som liksom skal være funnet døde lever i beste velstående i sitt hjemland. I vrakrestene fra det flyet som styrtet ned på et jorde etter at noen passasjerer liksom skal ha kapret flyet tilbake fra kaprerne, var det ingen lik!?!?. De som skulle observere åstedet har fått taushetsplikt. Greit nok, men de videoene som ble tatt av nyhetskanalene ovenfra viser ingen hele flydeler eller kropper. Motorene pleier som oftest å være delvis inntakte etter et sånt kræsj, og det pleier å være slik at jorden er raspet opp på veien der flyet sneier bakken før det styrter. Det var det ingen tegn til. Og faktisk var det så lite metall på krasjstedet at det ikke kunne bli satt sammen til et halvt fly engang. Det var ingen tegn til at det hadde oppstått en brann, for vegetasjonen rundt var helt fin. Og er det noe som skjer i en flystyrt så er det at det dannes brann! husker ikke mer i farta, men det er mye mer. Men ja, uansett så er dette sikkert bare tull. Det er en tolkning. Det er sikkert en annen, eller tusen andre sannheter der ute. Jeg velger å tro det er noe muffens her iallefall... derfor jeg sier jeg TROR de visste at dette skulle skje, jeg sier ikke at de faktisk gjorde det...
Gjest Gjest_Geir_* Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 De visste ikke dette! Hadde de virkelig visst om det hadde de bla. kopiert opp en del data samt advart at dette skulle skje....
Gjest Dokurven Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Å du liksom trådstarter, du er liksom så liksom på en måte. Sånn liksom liksom hvis du liksom skjønner. Altså sånn liksom smart som liksom har peiling på alt du sier uten liksom å kunne en dritt. Sånn liksom fred på jord og liksom sånn som alle liksom er liksom opptatt av. Skal de være en dokurv?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 jeg veit hva som skjedde 9/11... 9. november??
Gjest Gaia Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 9. november?? Amerikansk måte å angi dato. Dag før måned.
Gjest Gaia Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Det finnes utallige konspirasjonsteorier om 11. september, nettet er fullt av dem. Jeg synes imidlterid du burde ta deg tid til å linke til noen seriøse (?) kilder når du lister opp alle disse påstandene dine, ellers blir det fullstendig uinteressant.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Er det ikke også en side hvor det lakk ut om at usa hadde en gjennomgang av sikkerhet ved et evt flykræsj i pentagon Men samme er det vel uansett, skjønner ikke hvorfor de skal krangle så fælt hele tiden jeg da men, gjort er gjort.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Det finnes utallige konspirasjonsteorier om 11. september, nettet er fullt av dem. Jeg synes imidlterid du burde ta deg tid til å linke til noen seriøse (?) kilder når du lister opp alle disse påstandene dine, ellers blir det fullstendig uinteressant. Jeg er enig. Her er en link: http://wtc7.net/ Synes forøvrig det er passe patetisk at man liksom ikke skal kunne snakke om dette uten at ordet konspirasjonsteori brukes. Om man hadde tenkt slik ang. andre samfunnssaker ville vi stoppet fullstendig opp.
Gjest Grafica Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Dette virker som om det er tatt ordrett fra den dokumentaren som gikk på TV2 her om dagen. Loose change heter den vel. Personlig vet jeg ikke hva jeg tror, og tror ikke sannheten kommer helt frem før om mange år.
Zzyzx Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 Jeg er enig. Her er en link: http://wtc7.net/ Synes forøvrig det er passe patetisk at man liksom ikke skal kunne snakke om dette uten at ordet konspirasjonsteori brukes. Om man hadde tenkt slik ang. andre samfunnssaker ville vi stoppet fullstendig opp. Selvsagt kan man snakke om det, men det hjelper om den som starter diskusjonen gjør det på en mer seriøs måte.
*snuppis* Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 'Jepp disse opplysningene r hentet direkte ut fra dokumentaren som gikk på tv2 på søndag var det vel... Forresten den beste dokumentaren jeg har sett rundt nettopp dette temaet, deter langd mange og jeg har sett dem alle. Jeg forsøker å være veldig veldig kritisk til alle sider av saken, men mye av dette d la frem virket veldig troverdig og fikk meg også til å se saken fra en annen side. Jeg har i grunnen hele tiden trodd at Usa selv tår bak dette, med Bush i spissen, men dette styrket bare min tanke. Tenk hvor mye cash Bush har tjent på dette..!!!! sykt
Idnar Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Det finnes utallige konspirasjonsteorier om 11. september, nettet er fullt av dem. Jeg synes imidlterid du burde ta deg tid til å linke til noen seriøse (?) kilder når du lister opp alle disse påstandene dine, ellers blir det fullstendig uinteressant. Det som står øverst her er faktisk der som ble sagt i dokumentaren som gikk på tv2 på søndag. Var egentlig ganske interessant å se på.. Det er noe som ikke stemmer.. Folk trekker tilbake viktige ting som blir sagt, store avtaler blir inngått rett før (bla. en leieavtale på 99 år og store forsikringsavtaler blir inngått). Var veldig mye forskjellig som fikk meg til å tenke når jeg så denne dokumentaren. Også en del om flyet som styrtet i pentagon. Jeg fikk ikke med meg alt, men kunne godt tenke meg å se den igjen!!
feuerstein Skrevet 2. september 2008 #14 Skrevet 2. september 2008 Stålet bygningene var laget av, var beregnet å skulle tåle 500*C mer enn den temperaturet tårnene ble usatt for i brannene. Jeg antar du mener at stålet bygningene var laget av skulle ikke bli flytende før 500ºC over sannsynlig temperatur for drivstoffbrann? Vel, hvis du sitter med en oppskrift på stål som ikke har dramatisk redusert styrke (men ikke flytende) allerede ved halvparten av smeltepunktet og fortsatt er billig nok til å brukes i skyskrapere er jeg sikker på at verdens stålindustri har lyst å prate med deg.
Gjest Gaia Skrevet 2. september 2008 #15 Skrevet 2. september 2008 Det som står øverst her er faktisk der som ble sagt i dokumentaren som gikk på tv2 på søndag. Var egentlig ganske interessant å se på.. Det er noe som ikke stemmer.. Folk trekker tilbake viktige ting som blir sagt, store avtaler blir inngått rett før (bla. en leieavtale på 99 år og store forsikringsavtaler blir inngått). Var veldig mye forskjellig som fikk meg til å tenke når jeg så denne dokumentaren. Også en del om flyet som styrtet i pentagon. Jeg fikk ikke med meg alt, men kunne godt tenke meg å se den igjen!! Det er godt mulig, men det hjelper fint lite, da ikke alle har sett den aktuelle dokumentaren. Kildehenvisning er en fin bil.
Idnar Skrevet 2. september 2008 #16 Skrevet 2. september 2008 Det er godt mulig, men det hjelper fint lite, da ikke alle har sett den aktuelle dokumentaren. Kildehenvisning er en fin bil. Jo, sant det!
Gjest Gl@mB@be Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Noen som har en link til denne dokumentaren på youtube eller noe?
Alice Ayres Skrevet 2. september 2008 #18 Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg tror vi lever i en fantasiverden som er laget av aliens sånn at de skal kunne bruke oss som energi og at det en gang skal komme en som heter Neo og redde oss fra menneskefarmen. Follow the rabbit! Edit: skrivefeil Endret 2. september 2008 av Alice Ayres
Blåbæret Skrevet 2. september 2008 #19 Skrevet 2. september 2008 Jeg tror vi lever i en fantasiverden som er laget av aliens sånn at de skal kunne bruke oss som energi og at det en gang skal komme en som heter Neo og redde oss fra menneskefarmen. Follow the rabbit! Edit: skrivefeil
Kara W Skrevet 3. september 2008 #20 Skrevet 3. september 2008 Skulle også gjerne ha sett denne. Fint hvis noen legger inn en link, hvis det finnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå