Gå til innhold

Har vi egentlig noe på gang?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år som nå driver å flørter litt med en fyr på jobben.

Vi har hatt sex etter en fuktig kveld på byen og koser/flørter/kysser litt ellers når vi møtes ute og lignende. På jobb er det litt flørting, men ikke noen store greier, og i fritiden treffes vi av og til på msn, han tar alltid kontakt når jeg er pålogget og virker interessert i å snakke med meg. Det virker som om han liker meg, iallefall som venn.

Men har vi egentlig noe på gang? Jeg mener ikke om vi holder på å bli sammen eller noe, men om det kan være noe der i det hele tatt eller om jeg bare burde trekk emeg tilbake for å unngå å bli såret? Kan ikkje hjelpe for at jeg begynner å bli ganske betatt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

neste gang dere snakker på msn, foreslå å møtes i edru tilstand?:) da er det nok lettere å tolke om han er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han flørter mest tydelig i fylla, men han flørter også med andre da (det gjør forsåvidt jeg også), men det er alltid meg han ender opp med å kose med utover natten. Uff, jeg vet ikke, kanskje han ikke flørter med meg når han er edru i det hele tatt, kan hende det er bare jeg som ser det jeg vil se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm jeg ville alikevell ha prøvd å møttes i edru tilstand. hvis du finner ut at du bare ser det du vil se, så er det lettere å komme seg videre. med mindre du ikke vil ha mer enn bare litt kos på fest:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...