Gjest Tanita Skrevet 1. september 2008 #1 Del Skrevet 1. september 2008 Plutselig ble dette et lite sted jeg kommer til å henge litt på i tiden fremover... Håper jeg ikke blir her altfor lenge. Singel er kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 2. september 2008 #2 Del Skrevet 2. september 2008 Hvorfor mener du at singel er kjedelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 2. september 2008 #3 Del Skrevet 2. september 2008 singel er kjedelig og uvandt med en gang du er blitt singel, men så blir det befriende og kun tenke på seg selv, ta valg kun ut i fra seg selv.som å kunne gå på fest/byen så ofte en vil, være med venner så ofte en vil, være ute så lenge en vil, uten å ha noen som blir bekymret eller fornærmet. dette hørtes kansje veldig svart hvitt ut. men jeg har tankegangen til en som har vært singel i snart 5 år. hehe. jeg har aldri hatt det jeg kan kalle et skikkelig seriøst forhold( ikke lengre enn et år, ikke vært samboer) så jeg er litt nervøs med tanken på type. da må jeg gjøre ting jeg ikke er vandt med, men som er en selvfølge i et forhold. som å tenke for to, ta avgjørelser basert på andre enn bare meg selv osv. men så gleder jeg meg til å ikke få panikk hvis jeg er alene en dag og alle andre er opptatt. for en trenger ikke å være sosial halvparten av døgnet når en har type. men en balanse mellom total isolasjon( noen forhold er slik) og "jeg klarer bare å være alene i noen timer"(meg når jeg er singel) er den ideelle tilstanden for meg i mitt neste forhold! jeg vil ha type!!!! men blir litt av en innstilling gitt......singel og forhold er to forskjellige verdener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 2. september 2008 #4 Del Skrevet 2. september 2008 Tok meg en stund å komme hit også, men trives litt her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå