Gå til innhold

Uforet refleksdekken til hund, nettbutikker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å finne et uforet refleksdekken til en diger shæfer og gjerne en sele med refleks, noen som har tips til nettbutikker ?

har prøvd å søke litt men ender opp med "butikker" som selger jakt eller utstillingsprodukter og det er ikke helt vår gate.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tropehagen Zoo selger dem..husker ikke helt prisen,men var å tittet på et slikt her om dagen!

Skrevet

www.hundsomhobby.no

Har uforet refleksdekken og 2 typer sele med reflekser kjøpt derfra. Jeg var i butikken og plukket ut, men skulle tro at de hadde det på nettbutikken også. Hvis ikke kan du jo bare kontakte dem fra sia :)

Skrevet

Var nede på Nille her i sta, der hang det refleksdekkener til både små og store 4-beinte. Hvor mye tess de er vet jeg ikke, men de var såpass billige at det jo går å prøve en.

Skrevet
Prøv denne nettbutikken. De har mye forskjellig. :)

fikk ikke kikket der, siden bare hang når jeg ville se nærmere på produktene.

(og hva i huleste skal katter og hunder med BIKINI ???)

Skrevet
www.hundsomhobby.no

Har uforet refleksdekken og 2 typer sele med reflekser kjøpt derfra. Jeg var i butikken og plukket ut, men skulle tro at de hadde det på nettbutikken også. Hvis ikke kan du jo bare kontakte dem fra sia :)

der hadde de halsbåndtypen jeg kikket etter men vesten var av typen han ikke kan bruke da pelsen legger seg over vesten.

må ha tyden som ser mer ut som et hestedekken men de finner jeg nesten bare forede typer av :forvirret:

Skrevet
Tropehagen Zoo selger dem..husker ikke helt prisen,men var å tittet på et slikt her om dagen!

tropehagen har kun de trekanttypene her ihvertfall, ikke den skikkelige typen.

Skrevet
Var nede på Nille her i sta, der hang det refleksdekkener til både små og store 4-beinte. Hvor mye tess de er vet jeg ikke, men de var såpass billige at det jo går å prøve en.

skal sjekkes, takker :)

Skrevet
fikk ikke kikket der, siden bare hang når jeg ville se nærmere på produktene.

(og hva i huleste skal katter og hunder med BIKINI ???)

:fnise: Som sagt, så har de mye forskjellig der. Har ikke hatt problemer med at siden henger de gangene jeg har vært der. Kanskje mye belastning eller noe? Var hvertfall inne nå og fant en refleksvest som ikke ser foret ut. :) Ikke var den så dyr heller.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...