Gjest *anonyma* Skrevet 4. juni 2003 #1 Skrevet 4. juni 2003 Skulle egentlig pakka kofferten, men hva finner jeg? Bare klær som egner seg for vinter vår og høst. Hvor er alle de lekre sommerklærne hen da? Har ingen sier du? Nei, det stemmer vel det da. Det kjente frasen "har ingenting å ha på meg" detter fort ned i hodet her ja..... Og i helga er det jo meldt så godt og varmt i Europa. Og jeg må ha med penklær ser det ut som ut fra programmet. Hmmm, har jeg noe pent som ikke er for varmt, ikke viser alle "valkene" og jeg ikke har brukt ørten ganger før? Tenkte meg det ja, vanskelig å finne. Men noe må jo ned i kofferten åkke som. :x Aaahrgh, hater å pakke, kunne jeg ikke dratt på sydenferie i stedet da? Shorts og bikini har jeg jo! :blunke: Måtte bare få det ut........... Drar på tur i morgen jeg
Gjest Chica i.i. Skrevet 4. juni 2003 #2 Skrevet 4. juni 2003 Er det så farlig at du har brukt klærne før da? SÅnn jeg forstår det skal du på noe arrangement siden du har program. Da har kanskje ikke noen en gang sett sommerklærne dine? Kjenner meg litt igjen da, alle mine sommerklær er bittelitt for små, dessuten passer alle til sydentur, og ikke sånn ferie jeg skal på idag. Uansett, håper du får en fin tur:-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Huff, ja kjenner til problemet med å pakke sekken...Man må jo passe på så man får med både praktisk og pent tøy..og til både regn og sol..og til hverdag og fest...Men det får jeg jo ikke plass til. Prøver å tenke praktisk, men... Er det sol og sommer dagen jeg drar pakker jeg gjerne kun sommerklær..og så snør det gjerne når jeg kommer fram.... Skulle ikke tro jeg hadde vært mye på reisefot....
Gjest Chica i.i. Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Gjett om jeg kommer til å pakke mye i sommer da, skal på bilferie. Er vant å reise med charter og pakke max 20 kg. Nå kan jeg ha med så my jeg vil:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå