Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg får besøk av min tante denne uken, og jeg tenkte jeg skulle ta henne med ut på en sen lunsj/tidlig middag i Oslo, sånn cirka i 16-tiden i sentrum/nær sentrum. Hun er ikke spesielt kresen sett i det hele (ingen typer mat som er 'æsj'), men hun er ikke vant til ungdommelig kost og spiser derfor ikke sterkt krydret mat, smeltet ost, pasta, pizza og sånt. Mine favoritter er meksikansk og indisk, men det skal vi altså holde oss unna. De jeg har tenkt på til nå er Lorry og Café Europa, men skulle gjerne hatt noen flere forslag! Pris er ikke så viktig, men det kan gjerne være litt koselig der og ikke så stivt.
pøbelsara Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Pascal på Vestbanen - ved siden av Nobels Fredssenter, har lunsjmeny frem til kl. 17.00. Og de har verdens beste kaker også.
molline Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline
Tropehus Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Ta henne med på Ekebergrestauranten og sitt på uteserveringen. God mat, FANTASTISK utsikt og helt greie priser. Eller hva med Südøst? Fin uteservering (oppvarmet) eller fint lokale. Tror din tante vil finne maten "tantevennlig"
lillesky Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Lorry er bra! Også er det jo litt historisk, artig å få med seg. Südøst ville jeg ha styrt unna, har hatt så mange dårlige opplevelser der. Bl.a. at de stengte på ettermiddagen en gang, fordi det var så lite kunder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå