*snuppis* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 skal bestille pizzaer til helgen, det vil bli servert masse kaker også, men får at folk skal få litt mat i magen blir det også litt pizza. Vi er 5 stk, så lurer på om det holder med 2 stk store pizzaer, eller må jeg ha mer? Er bestillingspizza det er snakk om
liv Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 hmm, vi var fire i sommer og spiste to hele, kunne sikkert spist mer og.
pittie Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Vi var 4 her en dag og spiste ikke opp en en gang Kommer ann på hvor mye gjestene spiser gitt
ToveM Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 2 store er nok til 5 her i huset. Og med kaker i tillegg tror jeg ikke du trenger mer.
AnetteR Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Kommer helt ann på hvem det er, og om du serverer det som middag eller om de har spist før de kom. Om alle er "middagsklare" 5 jenter - passe, om ingen er storspiste inkl.noen gutter - for lite. Ville bestilt ekstra jeg. Pizzarester er min favorittrestemat. Kan fryses, holder i kjøleskapet et par dager og er kjempegodt etter et par minutter i microen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå