Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvor vondt er det på en skala første gangen egentlig? :o Hvor er de flinke?

Jeg har lyst til å ta... Men arret etter keisersnittet for snart 2,5 mnd siden er fortsatt ømt og ekkelt. vet ikke hvor lenge det skal være sånn jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest rabrabara
Skrevet

Vel, jeg kan jo bare snakke for meg selv, men for min del - HELT JÆVLIG! Jeg var forberedt på at det skulle være ille, men ikke SÅ ille. Det verste var at i etterkant hovnet jeg opp og sved og klødde noe helt inni granskauen. Vi fikk ikke mye glede av det, for å si det sånn... Synd, for jeg liker veldig godt følelsen av å være bar. Men, jeg har ikke funnet den ideelle måten å gjøre det på.

Jeg fikk også urinveisinfeksjon som spredde seg til nyrebekkenbetennelse. Så jeg tviler på at jeg gjør det igjen. Men, for andre har det jo fungert helt fint.

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet
Vel, jeg kan jo bare snakke for meg selv, men for min del - HELT JÆVLIG! Jeg var forberedt på at det skulle være ille, men ikke SÅ ille. Det verste var at i etterkant hovnet jeg opp og sved og klødde noe helt inni granskauen. Vi fikk ikke mye glede av det, for å si det sånn... Synd, for jeg liker veldig godt følelsen av å være bar. Men, jeg har ikke funnet den ideelle måten å gjøre det på.

Jeg fikk også urinveisinfeksjon som spredde seg til nyrebekkenbetennelse. Så jeg tviler på at jeg gjør det igjen. Men, for andre har det jo fungert helt fint.

Huff! Nå fikk jeg ikke lyst lenger:P Har også alltid hatt lyst til å prøve det. Men syns bare det er vondt å vose bena selv, hehe.

Skrevet

Prøv sukkervoks!! Det er mye bedre. Både på leggene og brasiliansk. De er kjempedyktige her:

http://www.heraspaogvelvere.no/

:)

Jeg syntes ikke det var vondt etter andre gangen, men første gangen var det rævvondt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...