Gjest Gjest_Wella_* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei! Jeg forsøker meg litt frem som hjemmehårfarger. For å unngå ihjelfarget hår farger jeg kun etterveksten med permanent hårfarge, men nå føler jeg virkelig for å friske opp resten av håret også. Har forhørt meg litt med en frisør, hun anbefalte at jeg kun tok glansvask i lengdene. Siden håret er kjemisk behandlet fra før vil en glansvask gi en annen effekt enn den ville hatt på et ubehandlet hår. Jeg har derfor tenkt å bestille Wella Color Fresh fra Lookfantastic, men lurer på et par ting. 1) Er det noen som vet om fargene på Wella Color Fresh er noenlunde slik som permanente hårfarger, altså at de har en tendens til å bli litt mørkere enn fargenavn tilsier? (bruker lys brun hårfarge, og syntes ærlig talt at resultatet er mer mellombrunt enn lysbrunt..) 2) Kan jeg pensle i etterveksten og så ta glansvasken i resten av håret, eller bør jeg ta disse behandlingene over noen dager, dvs først ta etterveksten og så etter en dag eller tre ta glansvask i hele håret? Noe annet jeg bør tenke på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå