Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester dere akkurat på datoen for ikm (eller til og med før?) eller venter dere noen dager for å se om mensen kommer?

Jeg er så utolmodig at jeg nesten tester dagen før mens, men vet jo at det egentlig bare er sløsing med tester :rolleyes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter mange skuffelser, venter jeg nå i alle fall til dagen etter IKM før jeg tester. Men som regel kommer jeg aldri så langt fordi mensen er som ei klokka stort sett.

Skrevet

8 graviditetstester på 13 mnd. prøving.

Mensen var jo den sikreste, OG billigeste "testen", men den krevde tålmodighet ;) Hehe

Skrevet

De første par pp var jeg skikkelig utålmodig og testet 3 dager før. Men ble skuffet så beg å vente til dagen etter IKM (kom jo stort sett på riktig da så "slapp" å teste). Bedre for psyken min å vente fant jeg ut :)

Skrevet

IKM??? Hva er det? Jeg har tatt to tester på to uker!! Akkurat sluttet på pillen for 2uker siden. Så bare sløsing her ja. Tenker å vente på mens nå. Vet ikke om den kommer siden jeg gikk på Diane. Vet ikke når den skal komme siden jeg har gått på p-pillen siden jeg var 16 (23år nå). Jaja tålmodighet er ikke min beste side nei

Skrevet

Hihi.. Tror jeg er like utålmodig som deg KristiAmalie....

Sluttet på pillen den 16.aug, og har tatt 3 tester... Jeg er så spent og utålmodig... Må vel vente litt lenger fra nå av... :)

Skrevet

Tror kanskje jeg testa på ikm datoen de to første prøveperiodene. Men det var mye verre med en negativ test enn mensen syns jeg så det slutta jeg fort med. 1,5 år senere er jeg glad for at jeg klarer å vente!

Skrevet

Jeg er utålmodig av natur, men har klart å tøyle meg selv litt nå.

Gikk på p-sprøyte, og tok den siste i starten av april. Teoretisk sett skal jeg da kunne blitt gravid fra starten av juli, fordi det er da jeg skulle tatt neste sprøyte dersom vi ikke hadde bestemt oss for å prøve på en familieforøkelse. Men p-sprøyter er kjent for å sitte lenge i kroppen, så jeg vet jeg må belage meg på lang ventetid. Har ennå ikke fått mensen tilbake, og det finnes jo alltids en mulighet (om enn forsvinnende liten) for at jeg skal bli gravid ved første eggløsning og dermed ikke rekke å få mensen før jeg blir gravid. Derfor har jeg vært overivrig i juli og testet meg to ganger. Men har klart å holde meg unna testing i hele august, og har tenkt å prøve å holde meg til det. :)

Skrevet

Nesten to års prøving før vi fikk klaff.. Og testet ikke før den ene gangen...

(men da tok jeg riktignok to tester, da.. ;) )

Skrevet
IKM??? Hva er det? Jeg har tatt to tester på to uker!! Akkurat sluttet på pillen for 2uker siden. Så bare sløsing her ja. Tenker å vente på mens nå. Vet ikke om den kommer siden jeg gikk på Diane. Vet ikke når den skal komme siden jeg har gått på p-pillen siden jeg var 16 (23år nå). Jaja tålmodighet er ikke min beste side nei

IKM er den dagen du forventer at mensen skal komme. Eller håper at den ikke skal komme. Bokstavene betyr: Ikke Kommende Menstruasjon.

Skrevet

tusen takk for forklaringen :) dere bruker så mange forkortelser jeg ikke forstår.

Skrevet

Hihi.. Tror jeg er like utålmodig som deg KristiAmalie....

Sluttet på pillen den 16.aug, og har tatt 3 tester... Jeg er så spent og utålmodig... Må vel vente litt lenger fra nå av... :)

Det blir ganske så dyrt om dere skal fortsette å teste lenge før en test evner å slå ut. dersom dere leser bruksanvisningen står det når det er poeng og teste :)

En test slår ikke ut samme dag som man blir gravid, du må nok vente noen uker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...