Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker rensemoussen og er veldig komfortabel med "2 i 1" og at kan bare vaske av med vann i dusjen.

Jeg vurderer å gå over til rensemelk og toner, men rensemelken skal ikke vaskes av med vann? Står i min decleorbrosjyre at skal fjernes med bomull?? Kan ikke skjønne at det blir ordentlig rent da, i alle fall ikke om kvelden om du har hatt på pudder osv.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke Decleor sin rensemelk, men en fra Body Shop. Jeg fukter hendene litt, smører melken utover ansiktet, og skyller rett og slett med lunkent vann. Så bruker jeg toner etterpå igjen. Dette funker fint for min del - jeg er også glad i å kunne bruke vann når sminken skal fjernes. :)

Tror ikke d kan ha noe å si at du skyller med vann, er vel bare d at man ikke trenger det dersom man kanskje er spesielt følsom ellernoe.. men d er bare sånn jeg tror da.

Skrevet

Ansiktet blir absolutt rent selvom man ikke bruker vann. Vann er jo uansett ikke spesielt bra for huden så å kutte det er jo bare positivt:) Det er en vanesak, er merkverdig i begynnelsen.

Du kan skylle den av med vann om du vil hvis du foretrekker det.

Skrevet

Selfølgelig er vann bra for huden Hilly, både for innvendig og utvortes. Du vet ikke alt du Hilly selv om du er hudpleier, de fleste kan lese seg til ting som har med hud å gjøre. Du må sjekke litt grundigere for du kommer med så bastante meninger som at vann ikke er bra for huden, hallo.....

Skrevet

Aha anonym.. Derfor flere og flere salonger og spa går VEKK fra å bruke vann i behandlingene deres?

Fint om du kan gi en god begrunnelse av hvorfor vann er bra for huden og hvilken god effekt det har på den.

Jeg har aldri sagt jeg kan alt, men hvis jeg skal begrunne min kunnskap får du gjøre det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...