Gå til innhold

Jobbe som vekter på Gardemoen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor mye en tjener når man jobber på posten? Eller flyplass vekter på Gardemoen? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noen her som anbefaler det? Hvordan er det med pendling oslo-gardemoen med flybussen? Dyrt? Overkommelig? :natti:

Endret av Twinkie
Skrevet

lønn og tillegg som vekter ligger ihvertfall inne hos NAF her men siden ligger nede nå så jeg får ikke sjekket.

det jeg har fått med meg er at flyplassvekterne har dårligere "forhold" en sikkerhetskontrollørene og de tilhører ikke samme firma.

Skrevet
Noen som har peiling på hvor mye en tjener når man jobber på posten? Eller flyplass vekter på Gardemoen? :lete:

På Gardermoen tjener man dårlig. Jeg ble tilbydt sommerjobb som vekter der for to år siden, lønnen tror jeg var 110 i timen.

Er det noen her som anbefaler det? Hvordan er det med pendling oslo-gardemoen med flybussen? Dyrt? Overkommelig? :natti:

Flytoget er det desidert beste. Opp til Gardermoen på 20 minutter, og du får knallgode rabatter som ansatt på OSL.

• 4 måneder senere...
Skrevet
På Gardermoen tjener man dårlig. Jeg ble tilbydt sommerjobb som vekter der for to år siden, lønnen tror jeg var 110 i timen.

Flytoget er det desidert beste. Opp til Gardermoen på 20 minutter, og du får knallgode rabatter som ansatt på OSL.

Bare for å oppdatere a.n.g lønn, så ligger den på 139 +/- timen. Hvilket gir deg ca 16-17.000,- utbetalt (100% stilling) i mnd m/tillegg som helger/kveld/natt osv. For noen kan dette virke som bra betalt. Men det er en helt annen diskusjon :)

Lykke til!

• 2 måneder senere...
Gjest sikkerhetskontrollør
Skrevet

sommer jobb som vekter... ja men for og tjene bedre må man være godkjent sikkerhetskontrollør. sommer jobb da blir det vaktholdtjeneste!

Gjest Jente38
Skrevet

Kanskje litt på siden av diskusjonen, men jeg jobbet som vekter (i 100%) stilling. Det er fryktelig dårlig betalt. Vi fikk ca 110-114,-/timen før skatt.

Gjennomsnitts månedslønn lå på ca kr 10 000-12 000 etter skatt.

Hos det selskapet jeg jobbet for, var det et enormt gjennomtrekk av ansatte. Samtlige sluttet etter kort tid (et par mnd) pga dårlig lønn. Jeg sluttet også etter halvannet år pga lønna. Fikk meg ny jobb (ikke i vekterbransjen) med en tilsvarede lønnshopp på kr 70 000,- :5:

Jeg har ei venninne som nettopp ble tilbudt vekterjobb på Gardermoen. Dårlig lønn, og 5 skift (dvs 5 forskjellige vakter i samme turnus), ugunstig arbeidstid og stå på beina hele vakten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...