Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Utrolig hvor mye tid og penger man bruker på hårfjerning, men man føler seg jo mer vel og ser bedre ut:) Så hvor på kroppen fjerner dere hår? Jeg fjerner hår på følgende steder: -legger opp til kneet -armhuler -underliv (men lar det være igjen en trekant foran) -har noen få lange hår rundt brystvortene som jeg napper -napper øyenbryn Går gjennom dette minst en gang i uka. Så få høre med dere, vet det er mange som fjerne enda mer!
Pippipp Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 - øyenbryn - armhulene - nedentil - leggene
Gummiloppa Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 (endret) - Legger - Lår - Armer - Armhuler - Underliv (lar det være igjen en trekant) - Overleppe - Bryn Endret 1. september 2008 av Tillepike
Rexina Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 * Underarmer * Underliv * Napper noen hår rundt hvert bryst... (men skjelden) * Legger (skjelden) * Har noen hår på magen som jeg fjerner (skjelden) * Øyenbryn
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg vokser: -legger -bikinilinje -overleppe Jeg barberer: -underarmer Jeg napper: -hår rundt brystvorten og noen få på magen. -øyenbryn en skjelden gang (ble tatt godt vare på på den fronten og har nesten perfekt form. for lat og uerfaren med bryn-napping til å få dem helt perfekte).
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Ansikt daglig, armhuler dann og vann, og prøver å huske vokse legger innimellom.
kitekatt Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 Utrolig hvor mye tid og penger man bruker på hårfjerning, men man føler seg jo mer vel og ser bedre ut:) Så hvor på kroppen fjerner dere hår? Jeg fjerner hår på følgende steder: -legger opp til kneet -armhuler -underliv (men lar det være igjen en trekant foran) -har noen få lange hår rundt brystvortene som jeg napper -napper øyenbryn Går gjennom dette minst en gang i uka. Så få høre med dere, vet det er mange som fjerne enda mer! Samme som deg
snooops Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 -legger -lår -armer -armhuler -nedentil (lar det være igjen en trekant foran) -øyenbryn -overleppe
Lille Lea Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Faktisk ALLE hår. Jeg hater hår. Legger,lår, musa, "veiviseren", små hår rundt brystvorten, under armene, armene, de håra på fingrene + tær, "barten min", øynebryn, og før shavet jeg de hårene framfor ørene..hehe:)
Disco Biscuit Skrevet 5. september 2008 #11 Skrevet 5. september 2008 Armhulene Leggene/bena til litt over kneet Underlivet Napper bryn. Noe særlig mer hår enn det har jeg ikke å fjerne, det er så lyst allikevel...
Gjest Gl@mB@be Skrevet 5. september 2008 #12 Skrevet 5. september 2008 fjerner alt håret på: -leggene -høna -under armhulene napper: -øyebryn
Jane F. Skrevet 5. september 2008 #13 Skrevet 5. september 2008 -barberer/vokser armhulene -vokser bikinilinjen -barberer nedentil -barberer leggene ca 12 ganger i året:P
ashera Skrevet 5. september 2008 #14 Skrevet 5. september 2008 Leggene, under armene, bikinilinjen og så - æsj - de tre sorte ekle hårene som pleier å komme på haken.....
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2008 #15 Skrevet 5. september 2008 Barberer: - under armene - leggene - tærne - lår/bikinilinje Napper: - øyenbryn - "bart" - andre enkelthår i ansiktet (haka) - enkelthår på brystvorter/utringing - noen ganger "stien" mellom underliv og navlen
Søtpotita Skrevet 5. september 2008 #16 Skrevet 5. september 2008 musa, " -høna Ja, dyra må også til pers!
Fantomina Skrevet 5. september 2008 #18 Skrevet 5. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 5. september 2008 #19 Skrevet 5. september 2008 skjelden Skrives: sjelden
Hedda-78 Skrevet 5. september 2008 #20 Skrevet 5. september 2008 Epilerer/barberer legger Barberer underliv (untatt en trekant foran) Barberer armhuler Napper øyenbryn Har vurdert å gjøre noe med barten, men tror ikke den er så synlig at det gjør noe, og den blir vel bare mer synlig hvis man først begynner å nappe/barbere, så kanskje best å la være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå